pondělí 3. listopadu 2014

Marcipán na rty

Máte rádi marcipán? Já hrozně.. ale když vím kolik je i v tak malé dávce cukru, tak si ho dávám jen svátečně. A právě navazuji na to, že před nějakou dobou Balea udělala balzám na rty, o kterém jsem slyšela, že voní po marcipánu. A proto jsem ho chtěla vyzkoušet! Tento balzám je z limitované edice, ale tuším že jsem ho ještě někde viděla. Kdyby ne tak se předem omlouvám.


Jedná se o klasický balzám v tyčince, což je podle mého na jednu stranu nejpraktičtější na používání. Balení je celkem bytelné, zatím drží dobře. Vůní je tento balzám naprosto božský.. opravdu voní jak marcipán. Po rtech dobře klouže a nedělá takovou příliš velkou vrstvu, spíš jen lehký mastný film. Je docela příjemný, ale vydrží tak okolo půl hodinky. S hydratací to bohužel není žádná sláva. Tento balzám Vám rty rozhodně nezahojí, jen je udrží v nějakém přijatelném stavu než použijete něco jiného. Takže ač mažete jak chcete, hydratace nepřijde ve vysoké formě.


 Je fajn mít doma něco co voní jako marcipán, obzvlášť když ho mám ráda, ale jinak v tomto produktu moc velkou pointu nevidím. Pořizovat si ho jen kvůli té vůni? Možná, ale mám mnoho jiných balzámů, které jsou hydratací daleko lepší. Jeho cena za 4,8g je přibližně do 40kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat