pátek 31. října 2014

Překvapení od Miss Sporty

Jak již z názvu vyplývá to co se tu dnes dozvíte, by jste zřejmě nečekali. Ani já jsem to popravdě nečekala, ale o to víc jsem byla překvapená. Na tuhle tužku na rty mě upozornila jedna má čtenářka (ještě jednou moc děkuji) a já jsem jí při akci 25% slevy na DM značky hodila do košíku. Nijak velké předsudky jsem neměla.


Popadla jsem první odstín jménem Bubble pop, který se nakonec ukázal jako ta nejlepší volba. Balení nic moc, s tímhle se moc nikde nepochlubíte, ale za to je plně funkční a velmi lehké. Na konci tužky je otáčecí část, kterou hrot zasouváte nebo vysouváte. Tužka není nijak tvrdá a na rty se dobře nanáší. Má sladkou parfemaci, ale není tak hezká jako například cukrová u lip butters od Astoru. Pigmentace mě velmi překvapila, je to tak nějak přesně to, co mi vyhovuje i na denní nošení.


Odstín je lehce do růžova a obsahuje shimmer (někdy mi i přijde že je ten shimmer fialovo-modrý). Zprvu jsem se toho shimmeru bála, ale nakonec není na rtech zas tak výrazný. Výdrž, je to čím mě tato tužka překvapila. V klidu dá totiž tři hodiny, pak se lehce vytrácí. Cena 60kč je za tu službu co udělá perfektní.


Tato tužka se v poslední době usadila v mé kosmetické taštičce, takže se mnou cestuje všude a každý den. Líbí se mi její skladná velikost a hlavně výdrž. Je to pro mě naprosto ideální věc, kterou můžu použít rychle a snadno během dne. Samozřejmě se zatím nic nevyrovná mému oblíbenému insta light od Clarins, ale za ty peníze jsem s touto tužkou spokojená, Mám pocit, že by se mi vyplatilo si pořídit i odstín plum twist a deLIPcious. Za těch pár kaček určitě vyzkoušejte!

Žádné komentáře:

Okomentovat