středa 29. října 2014

Černá třešeň od Dermacolu

Řadu Aroma Ritual od Dermacolu určitě znáte, pyšní se především svými úžasnými vůněmi. Já jsem již z této řady vyzkoušela tělové mléko s belgickou čokoládou, které mě tedy popravdě moc neuchvátilo. Vůni mělo úžasnou, ale hydratace nulová. Po této ne tak milé zkušenosti se mi doma objevil i krém na ruce, a jaký mám na něj názor?


Balení je hezké a tuba praktická. Krém má klasické otvírací víčko a otvor na dávkování. Konzistence je hutnější krémová a má bílou barvu. S vůní to mám takové divné, protože mi ze začátku nevoněl, ale teď to není tak hrozné. Po třešních voní, ale znám i lepší třešňové vůně (například sprchový gel od Manufaktury).


Dobře se roztírá a celkem rychle se vstřebává. Hydratace je průměrná, mě celkem stačí, ale někomu by nemusel. Ruce zanechá takové mastnější a docela dlouhou dobu provoněné.


Nevím proč, ale nějak mi tento krém nesedí. Vůně je na mě moc chemická, ta belgická čokoláda mi voní například více. Hydratace je průměrná, znám prostě daleko lepší krémy na ruce. Abych to shrnula tak tělové mléko i krém na ruce je hydratací průměrné a nemám potřebu se k nim znovu vracet. Cena je 60kč za 100ml.

Žádné komentáře:

Okomentovat