středa 30. července 2014

Divoká třešeň od Manufaktury

Manufaktura mě vždy zaujme svými obaly, jsou prostě nepřehlédnutelné. Líbí se mi, ač někdy to je na úkor praktičnosti. Navíc mám radost že je to česká značka, člověk má pak lepší pocit že ta naše republika je alespoň v nějakých směrech trochu úspěšná.


Tento sprchový gel obsahuje vřídelní sůl, ovesné mléko, výtažky z pšenice a olivového oleje. Díky tomuto obsahu je po umytí pokožka hebká, hydratovaná a napomáhá její regeneraci. Originální vřídelní sůl přirozenou cestou prokrvuje, osvěžuje, zjemňuje pokožku a odstraňuje z ní škodlivé látky.


Jak už jsem zmiňovala, balení je více než líbivé. Je z plastu takže není nijak těžké a má netypické otvírání v podobě šroubovacího víčka. Upřímně Vám řeknu, že je to nepraktické. A dávkování není také zrovna moc ideální, většinou toho vyteče víc než bych chtěla. Na druhou stranu oceňuji průhledné balení, protože aspoň vidím kolik obsahu ještě zbývá (to se jen tak u věcí do sprchy nevidí).


Konzistence je tak stejná jako u všech sprchových gelů a nijak příliš tekutá. Barva je stejná viz foto, podle mého je to lososová. Jen pokud se řekne že je to divoká třešeň, více bych si představila nějakou rudou či červenou barvu, ale to už je jen můj pocit. Vůně je třešni velice podobná, připomíná mi nějaký třešňový jogurt. Vůně je tedy jemná a není chemická. Není příliš pěnivý, pokožku dobře umyje a lehce provoní. Ale po umytí třešeň není tolik cítit, což je škoda. Nijak pokožku nevysušuje ani nedráždí.


Díky své gelové konzistenci a tomu že tolik nepění, ubývá celkem rychle. Je opravdu příjemné se s ním mýt, ale cena 140Kč za 250ml už pro mě moc příjemná není. Je dobré se někdy takhle rozmazlit, ale pro mě to není na každodenní používání.

Tento sprchový gel je svou vůní i konzistencí moc příjemný, jen šroubovací víčko je značně nepraktické. Jsem s ním spokojená, ale má na můj vkus trochu vyšší cenu. Ráda si zase něco od Manufaktury koupím, až se budu chtít trochu rozmazlit a dopřát si takovou pěknou péči i ve sprše a vaně.

Zkoušeli jste nějaké produkty od Manufaktury? A máte nějaký oblíbený sprchový gel?

Žádné komentáře:

Okomentovat