pátek 1. srpna 2014

Co nakupuji na Ebay?

Podobné články mě baví a jelikož i já jsem podlehla nakupování na tomto serveru, napadlo mě udělat takový souhrn toho co odtamtud vlastním. Určitě se mi to nevejde do jednoho článku, takže to rozdělím na dva a postupem času budu dávat další. Hlavně to bude inspirací pro ty, kteří s umí pracovat s Paypalem i s Ebay. Pokud by Vás zajímalo jak si Paypal a Ebay založit nebo jak tam nakupovat, tak klidně můžu udělat článek věnovaný návodu.




1. Kryty na mobil už prostě jinde nenakupuji. Ve většině e-shopech i obchodech je mají neskutečně předražené a kolikrát mají i chabý výběr. Konkrétně na iPhone jich tam mají nejvíc. Já jsem už vyzkoušela snad všechny, bumpery, plastové, gumové, se zvířátky, barevné, matné, se vzory a tak dále. Také mám i barevné fólie, které někdy slouží místo krytu. Kupuji si tam většinou kryty maximálně za 2 dolary, víc do toho nemá cenu dávat, protože já mám mobil v ruce neustále a s krytem ho dávám kamkoliv. Úplně nejraději mám ty průhledné kryty (hold už nejsem na ty barevné blbůstky) a vyměnit ho už musím po půl roce, protože jsou na něm ty škrábance znát. Momentálně mám ten matný bílý, což je hned po tom průhledném má největší láska.


2. Nabíječky, dockovačky, usb a adaptéry jsou hned druhou věcí kterou nejvíce kupuji. Jasně že když si koupíte mobil tak k němu dostanete nabíječku, ale například ta moje originální (s usb a adaptérem) stojí litr. Nechci si jí zničit a jelikož furt cestuji tak jsem si jich pár z ebay pořídila. Jasně že se Vám třeba po půl roce zničí, ale co, vždyť to stojí dolar! Najdete tam mnoho barev i typů kabelů které si můžete vybrat. Oba dva s přítelem máme snad 10 nabíječek a to ani nepočítám dockovačky a adaptéry. Adaptér do zapalování od auta je skvělá věc, bez které se neobejdu. Na Ebay jsem si koupila i takový šikovný adaptér z iPhone 4 na iPhone 5, ale nemůžu ho teď najít. Je to šikovné, protože pak když máme každý jiný iPhone tak nemusíte tahat tolik nabíječek.


3. Fólie na mobil a tablet (a přísahám že už pak žádné gadgets na mobil nebudou:-D) jsou sakra levné a nekupuji je už jinde. 6 předních fólii za více než dolar? Jo mám je doma! Fólie měním také po nějaké době, většinou tak po čtvrt roce. A musím Vám říct, že za tu dobu jsem už v nalepování mistr! Jen lepit to na iPad Air je celkem oříšek. Většinou si tu fólii poškrábu klíči, protože občas hodím mobil do stejné kapsičky v kabelce jako jsou klíče a to je pak hned.


4. Pořadače a plastové boxy, největší radost mám z tohoto pořadače na rtěnky. Mám ho už pár let a najednou si ho začali kupovat všichni, protože je to opravdu nejlepší volba skladování (teda pokud si nechcete vyrábět vlastní chlívečky z kartonu, to Vás vyjde levněji, trochu času to zabere, ale zase to můžete mít naprosto podle sebe). Konkrétně do tohoto dáte 24 rtěnek a stojí něco okolo 100kč. Najdete tam ale i velké plastové boxy a pořadače, do kterých můžete dát svou kosmetiku.


5. Náušnice a řetízky tam moc nekupuji, protože nosím furt jedno a to samé a i to do doma mám zkrátka neunosím. Jako náušnice mám nejraději malé pecky. Mám přesně ty samé viz. foto níže od Swarovski, ale chtěla jsem ještě jedny i v jiné barvě. Tyto mě na ebay vyšli asi na 35kč. Jsou hezké a odpovídají i obrázku, jen jsou moc velké, nejsou to klasické pecky ale o něco větší. Takže tady jsem se s výběrem trochu sekla, ale určitě někomu poslouží jako hezký dárek.


6. Štětce jsou kapitola sama o sobě. Když si dobře vyberete, překvapí Vás svou kvalitou a hustotou. Netřeba snad mluvit o nedávné aféře se štetci PLH. Navíc nejsem jediná kdo to vyzkoušel na vlastní kůži a lidí tohoto názoru je víc. Štětce viz. odkaz výše používám denně a jsem s nimi nadmíru spokojená. Za tu cenu to je naprosto úžasný kup. Na ebay jsem hlavně doplnila svou sadu štětci na oči, protože těch mám žalostně málo. Kupovala jsem je po jednom kuse a přibližně stály okolo 40kč. Příjemně se s mini pracuje a na mé požadavky stačí s přehledem.


7. Umělé řasy se podle mého vyplatí kupovat jen zde. Na ebay platí podle mého jedno pravidlo, "pokud dobře hledáte najdete to co chcete, i za nízkou cenu". Většinou si kupuji řasy v krabičce po 10 kusech, protože jsou tyto spíše jednorázové. Záleží ale na Vás jak je budete používat. Já je občas i stříhám jen na malé půl centrimetrové kousky a pak je lepím na krajní řasy jen pro poutající a zajímavější pohled. Mám radši ty řidší a kratší řasy, protože pak nepůsobí jako velké smetáky ale lehce zvýraznění a zdůrazní Vaše oči. Ceny jsou tam různé, většinou se to taky liší velikostí a hustotou. Když dobře najdete, tak za ty řidší řasy můžete dát okolo 45kč za 10ks a za ty masivní asi 60kč také za 10ks.


Ceny které uvádím jsou pouze orientační, může se to co prodejce lišit. Já většinou nakupuji přes "buy it now", protože přihazování je hrozně zdlouhavé a musíte si to furt hlídat. Je tam neskutečně moc věcí a dokáže si tam vybrat každý. Ovšem musíte brát v potaz to, že někdy ta cena odpovídá kvalitě. Já (musím zaťukat) jsem zatím neměla nic rozbitého nebo příliš nekvalitního. To bylo prozatím vše, a brzo očekávejte druhou část.

Nakupujete přes Ebay? Co nejčastěji tam nakupujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat