pondělí 4. srpna 2014

Sephora - Instant Refreshing Toner

Když jsem byla na dovolené v Itálii, tak jsem si s sebou nevzala tonikum. Říkala jsem si, že se nic nestane, ale opak byl pravdou. Když jsem své momentálně oblíbené tonikum od Bourjois nepoužívala, na mé pleti to bylo opravdu znát. Proto jsem si chtěla nějaké koupit, ničemu jsem nevěřila víc, než Sephoře. Italsky neumím takže bych v nějaké drogérii asi nepoznala, zda se jedná o tonikum či nějakou pleťovou vodu. Sephora mi přišla cenově dostupná a navíc jsem jejich péči chtěla vyzkoušet.


Balení se mi líbí, je jednoduché a díky průhlednému plastu alespoň vidím zbytek obsahu. Koupila jsem si cestovní verzi o 50ml.  Má šroubovací otvírání a dávkování pomocí otvoru. Není to zrovna nejpraktičtější, ale budiž. Jedná se o klasicky tekuté tonikum, které má čirou barvu a výraznější parfemaci. Mám takový pocit, že voní stejně jako skoro všechny produkty od značky Sephora, ale možná to tak vnímám jen já. Každopádně ta vůně se mi po delším používání nelíbí. Používám ho ráno na dočištění pleti, a od prvního pohledu vypadá, že nečistoty odstraní dobře. Jenže pak přicházejí ty negativa. Lepí, jako většina vod na obličej. Když to srovnám tak tonikum od Inglotu lepilo naprosto příšerně, tohle je tak ještě ve středu, ale oproti Bourjois prostě lepí víc. To všechno by mi nějak extra nevadilo, ale toto tonikum nijak na mé pleti neúčinkuje. Po delším používání jsem zaznamenala více viditelných černých teček. Když používám Bourjois, tak je jejich počet a intenzita razantně nižší. (Na fotce výše můžete vidět obsah tonika cca po 14 ti dnech používání)


Na cesty je to fajn balení, ale bohužel mi s pletí nic nedělá, takže je to v podstatě jako kdybych ho nepoužívala. Byla jsem ráda, když jsem se mohla zpátky vrátit k Bourjois, které jen tak vyřadit z péče nehodlám. Mám pleť normální, ale s tímto tonikem jsme si nesedli. Když to ale vezmu zpětně, 4 eura za takovéhle množství (50ml), kvalitu a účinky je celkem hodně peněz. Za tu samou cenu jsem si koupila tonikum od Bourjosi o 250ml, které je oproti tomuhle prostě skvělé a musela jsem ho zde vyzdvihnout.

Máte nějaké zkušenosti s pečující kosmetikou od Sephory?

Žádné komentáře:

Okomentovat