pondělí 28. července 2014

Co s sebou na palubu letadla?

Zdravím všechny z letiště Václava Havla, kde se právě nacházím. Čeká mě cesta z Prahy na Kos, a jelikož mám chvilku čas, napadlo mě napsat článek o tom co mám s sebou v kabelce. Články na podobné témata mě baví, a proto si myslím, že by mohli bavit i Vás.


Základem je tedy černá kabelka, kterou jsem si před několika dny koupila v Nextu. Obecně černých kabelek mám nejvíc, protože se hodí ke všemu a vždycky. Tato je taková volnější, bez vyztuženého tvaru. Za těch pár dní jsem si jí moc oblíbila, protože se do ní vejde vesměs všechno co potřebuji. Jen je v ní nejhorší to hledání věcí, které určitě taky znáte. Ať bych jela kamkoliv, nikdy bych se neobešla bez mého iPhonu. Měla jsem docela hodně mobilů, ale iPhone mi za ty roky vyhovuje nejvíce a proto už mám třetí verzi. Je to pro mě bůh mezi mobily, nedám na něj dopustit a mohla bych Vám tady o tom psát hodiny. Další věcí která se skvěle doplňuje s mobilem jsou sluchátka. Mám ráda tyto špunty/pecky protože s nimi aspoň nevypadám jak blbec. Nosím je také všude a většinou je to pro mě záchrana při dlouhých nudných chvílích. Mou nově objevenou láskou je i iPad mini, který je naprostou spásou když někam cestuji. Stejně jako iPhone ani iPad nedám z ruky. Tyhle věci mi dělají zkrátka život snadnější a já je za to miluji. V neposlední řadě tu mám svou hodně zlehčenou černou kosmetickou taštičku.


V taštičce mám mini balení deodorantu od Balei, které sice není nijak extra účinné ale dobře osvěží. Sice nejsem žádný pravidelný mazač, ale mám tu krém na ruce od Alverde s bambuckým máslem a měsíčkovým olejem. Poslední dobou se mnou všude cestuje i gel na ruce od Yves Rocher, který je příjemný a ani moc nelepí. Atomizér se svou oblíbenou Beyonce heat rush nosím už roky. Naopak lesk/balzámek na rty od Clarins, jménem natural lip perfector je v mé sbírce krátce, ale i tak bych ho označila za objev roku. A kdyby se mi někde na obličeji během cesty objevila nějaká špatnost, mám s sebou korektor fit me!.

Toť vše z mé kabelky. Samozřejmě tam mám ještě nějaké kapesníčky a žvýkačky, ale to už určitě nikoho nezajímá. Hned po letence a pasu je pro mě důležitý iPhone, iPad, sluchátka a pár těch kosmetických maličkostí. Budu ráda když mi povíte i Vy, bez čeho by jste nikam na cesty nevyrazily. Mějte se krásně a užívejte si každého dne!

PS: jinak koho by zajímalo více o pravidlech co s sebou do letadla, můžete se kouknout sem.

Žádné komentáře:

Okomentovat