neděle 27. července 2014

Chvilka v drogérii - DM Červenec 2014

Nevím proč, ale mám pocit jako kdyby se najednou všechny akce a slevy zastavily a byly ty samé snad měsíc. Poslední dobou mě tedy nic moc nezaujalo jak v drogérii tak ani v parfumérii. Pokaždé když jsem se tam šla podívat, tak jsem nakonec stejně odešla s prázdnou.


Dnes toho bude málo, protože prodejnu proběhnu většinou jako blesk. Skoro o půlku je zlevněná pleťová voda a čistící mléko od Mixy. Tyto dva produkty vlastním už od zimy a musím říct že na suchou pleť jsou dobrý. Nezaznamenala jsem žádné podráždění či vysušení. Hlavně se mi líbí jejich praktická pumpička (ikdyž je fakt že u té pleťové vody je to děs). Používala jsem je v zimě na suchou pleť a teď jsem je odložila, protože si pleť nechci zbytečně v létě zamastit. Pokud máte celoročně suchou pleť, myslím si, že tohle stojí za zkoušku obzvlášť za tu cenu. Naposled jsem si tedy všimla nového produktu od L'oréalu. Jedná se o čistící micelární gel z řady sublime soft. Cena mi za pouhých 125ml přijde celkem vyšší, protože podle mého gely ubývají hrozně rychle. Já jsem ještě nezkoušela ani tu micelárku, takže o péči od L'oréalu nemůžu tolik říct (ale zkoušela jsem denní krém triple active).


Dále jsem postřehla zlevněný vybraný sortiment Nivei a Garnieru. Niveácké krémy mám ráda, za tu cenu udělají skvělou službu. Nedávno mi došel můj noční regenerační krém :-(RIP), ač chci zkoušet jiné druhé balení jsem si prostě koupila. Nechám ho ale asi až na zimu, protože teď na léto je lehce mastnější. Jinak nově vyhlídnutý noční krém mám od Ziaji, slyšela jsem na něj samou chválu tak Vám pak taky o něm neco povím. Od Garnieru se teď ve slevě vyplatí koupit posilující dvoufázový odličovač očí, který je super a nejspíš si koupím další. Láká mě od nich ještě micelární voda, ale nebaví mě to pak zkoušet když už o tom mluví každý. Raději se možná poohlédnu po něčem jiném.


Řada od Garnieru Oil beauty sklidila také velmi chvály, já jsem ji zatím nezkoušela. Nivea ještě se sníženými cenami pokračuje a to hlavně u tělových mlék. Mléko do sprchy mám a ráda se s ním myji když nemám čas se namazat. Tělové mléko s bambuckým máslem používám už delší dobu a je skvělé, musím Vám o něm více napsat. Přemýším co si s sebou sbalím do kufru, protože za pár hodin odlétám na Řecka a jelikož mi jde hlavně o úsporu místa, chtěla bych si koupit tělové mléko od Balei. Líbí se mi že jejich obaly jsou lehké a skladné. Máte někdo zkušenost s nějakým tělovým mlékem od Balei? Ráda nějaké na Vaše doporučení vyzkouším.


Nakonec ještě zmíním sprchový gel se spreji od Balei, který vidím poprvé. S jedním sprchovým gelem ve spreji jsem už zkušenost měla, ale nijak extra mě to nenadchlo. Raději používám ty klasické tekuté. Přijde mi ale, že tento sprej není zrovna dobře udělaný. Protože všechny v regálu byly celé olepené a teklo to z nich.

Co Vy, zahlédli jste v poslední době nějaké novinky?

Žádné komentáře:

Okomentovat