pátek 25. července 2014

Tužka na rty za pár korun!

Jste milovníci precizně nanesených rtěnek? Tak tohle bude přesně pro Vás, protože dnes budu mluvit o tužce na rty od velmi dostupné značky Essence. Abych řekla pravdu, tužky na rty trochu vynechávám. Když už sáhnu po rtěnce tak na tužku většinou zapomenu. Proto jich také vlastním žalostný počet, ale za to si s nimi naprosto vystačím. Vlastním tedy tři tužky na rty, tuto červenou, nude a růžovou ze Sephory. Těmto barvám odpovídají i mé rtěnky takže tužky pokryjí vše co potřebuji.


Tužka je u nás nabízena v 6 odstínech, někde v zahraničí jsem viděla dokonce i 9 odstínů. Na jejich swatche se můžete podívat zde. Já mám odstín 08 red blush, což je taková tmavá červená až trochu do burgundy. Kupovala jsem ji se záměrem jako podklad pod červenou rtěnku, je trošku tmavší než některé mé červené rtěnky ale nijak extra to nevadí. Chtěla jsem opravdu tu šťavnatou teplou červenou konturku, ale bohužel odstín 10 femme fatale se u nás neprodává.


Tato tužka je hezky krémová, při aplikaci rty nijak nedře naopak po nich klouže. Pigmentace je naprostá pecka, vůbec bych to nečekala. Jak vidíte na fotce výše, můžete s ní vybarvit i celé rty. Jak už je ale známo, když se konturka použije přes celé rty, většinou hodně vysušuje nebo zalézá do vrásek. Ano, i zde po použití jsou na rtech trochu vrásky výraznější, ale není to zas tak hrozné, že  bych se za to styděla. Myslím si, že pokud máte rty před aplikací v dobrém stavu, tahle tužka vám nijak extra neuškodí. Jen kdyby jste ji měli celý den, to už by pak rty asi vysušené byly. Já ji ale na celé rty nepoužívám a když už tak ji jen lehce rozetřu aby udělala takovou lehce šťavnatější barvu mých rtů.


Když ji použiji jako základ, rtěnka k ní hezky přilne a nemizí tak rychle. Hlavně je to poznat po obvodu rtů. Teď to důležitější a to je výdrž. Spolu s rtěnkou tvoří super celek, ale nic není věčné takže to po nějakých pár hodinách chce poupravit. Záleží ale také co v danou chvíli děláte a jakou máte rtěnku. Pokud ji nanesu samotnou na celé rty, tak už po dvou hodinách je horní ret lehce rozmazaný, trochu mě to mrzelo že samotná moc dlouho nevydrží, ale já ji na tento způsob stejně skoro nepoužívám. Výdrž samotné tužky jako celek si zatím moc netroufnu odhadnout. Je krémová takže může ubývat rychleji, ale taky to záleží na tom, jestli máte rádi tužku precizně ořezanou. Mě zatím nijak výrazně nemizí, ale pokud by ji někdo používal hodně často tak by to mohlo být jinak.

Tužka je tedy hezky krémová, pigmentovaná a nijak extra nevysušuje. S výdrží to je dobré, ale záleží také na rtěnce (myslím si že s matnou červenou rtěnkou 111 od Rimmelu by byly super dvojka!). Hlavně je dostupná a stojí pouhých 30kč. Jsem s ní spokojená a určitě bych chtěla vyzkoušet i další odstíny.

Máte nějaké zkušenosti s tužkami na rty od Essence, či od jiné značky?

Žádné komentáře:

Okomentovat