středa 23. července 2014

Chvilka v italské drogérii - Civitavecchia 2014

Mám tu pro Vás další článek o italské drogérii, tentokrát se jedná o prodejnu La Gardenia v městečku Civitavecchia. Nevím jestli mám říkat parfumérie nebo drogérie, protože v La Gardenii najdete opravdu všechno. Od parfémů až po drahou kosmetiku a i tu obyčejnou. Musím říct že se mi zde ta parfumérovská část moc líbila, působila na mě hezky čistě a uspořádaně. Je pravdou, že tato prodejna byla neuvěřitelně zajímavě rozložena a zároveň na velmi malém prostoru. Neustále jsem šla dál a dál, a nevěděla jsem kde je konec. Z celé své dovolené považuji tuto prodejnu (z kosmetického pohledu) za to nejlepší, co jsem mohla potkat. Nejen že tam byl milý personál, který díky bohu uměl anglicky (jinak někde jinde by jste se nedomluvily) ale i výběr a nakonec i nákup který jsem si odnesla je boží.


Přední parfumériová část byla designově hezky sladěná do příjemného a čistého tónu. Jak vidíte na fotce výše, všechny stojany měli stejný základ, jen se pak lišily sortimentem.


Byly tu klasické značky jako Esteé Lauder, Clinique, Clarins, Dior, Lancome, Shiseido,Guerlain a tak dále. Naopak z těch méně vídaných pro mě byla Dolce & Gabana, Smashbox a The Balm.


Z té drogérkové části zde byl Maybelline, Rimmel a L'oréal. Dále pak italská Pupa, Deborah a Debby. Dokonce jsem i v jedné prodejně viděla Essence. 


L'oréal má zde o něco více produktů než my. Například Nude Magique BB powder aNude Magique CC krémy. Mimochodem, L'oréal jsem našla i v italské Sephoře. U nás je spíše L'oreál braný jako drogérková značka, ač si myslím že je na tom snad ze všech nejlíp.


A pak konečně něco zajímavějšího, objevila jsem zde The Balm. Jejich retro obaly jsou fajn, ale přijde mi že Benefit je má o dost hezčí. Zatím s touto značkou mám dobré zkušenosti (ehm, vlastním jen jeden produkt), ale podle mého názoru jsou ty ceny celkem vysoké na to, že to není nic extra. Za rtěnku tady dáte okolo 350kč, to si radši koupím za 250kč u Inglotu, nebo ještě levněji Rimmel rtěnky za 120kč a vím že jsou skvělé. Až na bronzer Bahama Mama a Mary-Lou manizer mě zde nic neoslovilo. Nevím, The Balm mi asi není tolik sympatický protože je to prostě kopie Benefitu.


Tyto další fotky přikládám také z La Gardenie, ale jedná se o jinou prodejnu. Zao vůbec neznám, ale moc se mi líbí ty dřevěné obaly. Určitě je fajn mít možnost si vybrat mezi normální a přírodní kosmetikou. U nás vím možná o Alverde a jinak asi neznám další dekorativní značky na tenhle způsob.


Debby mě nijak moc nezaujala. Chtěla jsem něco vyzkoušet, ale tak nějak jsem nevěděla co, abych nešlápla vedle.


Rimmel je zde stejný jako u nás, jen už jsou rychlejší a mají v prodeji "pastelky na rty". Vypadaly moc pěkně, ale mě ty od Astoru přijdou stejně nejlepší. A vzhledem k tomu že ani ty skoro nepoužívám, je zbytečné si kupovat další. Jinak jsem si  naprosto oblíbila Instant light natural lip perfector od Clarins a ten vystrčil i rtěnky. Vzadu na fotce je vidět Pupa, moc se mi líbila jejich limitka a všelijaké gellaky na nehty.


Deborah mě také neokouzlila. Nějak jsem nechtěla zkoušet něco, co by se mi stejně doma jen válelo. Určitě má fajn produkty, ale nic o tom nevím. Chtěla jsem si něco vybrat, ale fakt jsem nevěděla co. 


Nakonec foto stojanu Smashbox, který mě opravdu zaujal. Bohužel fotka je rozmazaná, ale i tak mi přišlo dobré ji sem dát. Jinak co se týče péče tak to jsem moc nefotila, ač to v té La Gardenii bylo jako v ráji. Všechny ty Esteé Lauder, Clinique nebo Clarins krémy a séra vypadali úžasně a fakt mě to lákalo si je všechny odnést :-D Pokud ale vím, tak třeba Visionaire krém od Lancome vyšel asi o pětistovku levněji. Tak nevím jestli to byla jen náhoda, nebo je to tak všude se vším :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat