pátek 4. července 2014

Chvilka v italské Sephoře - Tarquinia 2014

Pokud mě sledujete možná víte, že dělám články jménem chvilka v drogérii. Jedná se o to, že když jdu zrovna nějakým obchodem tak se snažím si všímat různých slev, sortimentu i akcí, které Vám pak můžu sdělit. Dnes to bude na podobný způsob, ale zaměřeno na italskou Sephoru, ve které jsem nakupovala během své dovolené. Kdybych to měla srovnat se všemi parfumériemi tak Sephora je mi asi nejblíž a mám ji ráda. Právě teď Vám ukážu, jak to v té italské Sephoře vypadalo a povím pár rad k tomu. Úplně nejhorší věcí, se kterou jsem se v Itálii setkala bylo to, že skoro nikdo tam neuměl anglicky. Je to tam opravdu žalostné a to mi na té zemi hrozně vadí. Když Vám nerozumí, tak se ani nenamáhají, otočí se a jdou pryč.


Toto je konkrétně Sephora v malém městečku Tarquinia, byla jsem ještě v jejich prodejně v Římě (o tom napíšu později). Prodejna je sama o sobě stejná jako u nás, jen se tu liší množství značek. Například jsem tu neviděla Bourjois, ale za to tu byl Urban Decay. 


Zmiňovaný Urban Decay, který se pyšní svými nejznámějšími paletkami Naked. Moc se mi zde líbilo to tvářenkové trio, které je vidět na hoře uprostřed stojanu. Barevná paletka úplně vlevo mi připomíná Sleek acid, nepřijdou Vám také na první pohled podobné? Zajímalo by mě jaké má tato značka make-upy a ostatní věci o kterých se tolik nemluví jako o stínech. Rtěnky mě hodně zaujaly, jejich cena se pohybovala asi kolem 500kč, skoro stejně taková byla cena i u mono stínů a tužek na oči. Řasenky stály 600kč. Pokud jedete do zahraničí a láká Vás něco od UD vyzkoušet, myslím si že neuděláte chybu (pokud si o tom něco dříve přečtete a budete vědět do čeho jdete). 


Ach Benefit, ten se tam stal mojí láskou. Dříve jsem ho celkem přehlížela, ale teď jsem mu věnovala maximální pozornost. Je legendární pro své retro obaly, a ano i mě se líbí. Naopak musím říct, že se mi nelíbí obaly The Balm, které jsou skoro podobné ale nejsou už tak hezké. Nevím zda to byl osud, ale asi ano.. protože jsem v této Sephoře koupila kit Cabana Glama za 20euro. Nechápu jak se to mohlo stát, ale jsou tam věci, které mě naprosto potěšily a chtěla jsem je vždycky vyzkoušet. Například bronzer Hoola! Nějaký bronzer jsem přesně hledala už delší dobu a pak mi takhle hezky spadne do rukou ten nejlepší v nejlepším odstínu. Ano, mám z tohoto nákupu velkou radost a určitě o něm ještě něco uslyšíte. Zde jsem se ale setkala s tím, že když jsem se prodavaček na něco ptala - nerozuměli my a nedokázali mi odpovědět. Bylo to tak špatné, že jsem jim to musela vysvětlovat rukama nohama a až poté to pochopily. A to jsem se ptala jen na to, jestli je ten kit v jednom odstínu :-D Takže v Sephoře jsem si moc anglicky nepokecala, ale poté v Římě to už bylo o hodně lepší. Ceny jsem zde hodně zkoumala, a ono to v podstatě vyjde na stejno jako u nás. Záleží hlavně na tom jaký máte kurz, pak to většinou vyjde i dráž.


Bylo tu mnoho značek, fotila jsem jen některé. Například zde byl tedy Urban Decay, Benefit, Givenchy, Shiseido, Yves Saint Laurent, Marc Jacobs, Lancome, Guerlain, Clinique, Collistar, Too Faced, BareMinerals, Chanel, Dior a mnoho dalších. Jediné co jsem si chtěla pořídit, byl nějaký bronzer. Uvažovala jsem o dražší značce, ale tak nějak jsem nevěděla do čeho investovat. Nakonec si ke mě bronzer našel cestu stejně sám.


Esteé Lauder si mou pozornost v této prodejně moc nezískal, ovšem v LaGardenii ano a příště Vám povím jak to dopadlo. Stojan Helena Rubinstein na mě působil hrozně prázdně a nijak ani k tomu nemám co říct.


Když už jsem hledala ten bronzer, tak jsem se hodně zastavovala u stojanu Too Faced. Moc se mi jejich produkty líbily, od bronzerů po stíny i rozjasňovače. Akorát mi přišlo, že všechny jejich bronzery obsahují třpytky nebo shimmer. Já jsem chtěla matný, protože třpytivých mám doma dost. Asi bych si nějaký od této značky koupila, ale nějak jsem si nebyla jistá do kterého odstínu mám jít. Tak nakonec nic.. Too Faced je ale tuším i v Praze takže mi nic neuniklo. Dále jsem zde viděla i značku BareMinerals. Prodávali tam jeden velký set asi za 50euro, moc mě zaujal, ale nikdy jsem nic minerálního nezkoušela takže jsem nevěděla zda by mi to sedlo. 



Pupa je italská značka, která je snad na každém rohu. Dále jsem tu viděla i Deborah, ale ta patří spíš do drogérie. Nic mě tu nijak nelákalo, radši jsem chtěla zkusit trochu mě více ověřenější značky. Dále je tu pak Essie, která má opravdu nádhernou škálu barev. Momentálně si ale nepamatuji jaké tam byly ceny. Navíc jsem si řekla, že mě se nevyplatí investovat do laků na nehty. Jsem spokojená s laky od Gabriela Salvete a Miss Sporty.


Líbily se mi zde hezky vystavené Clarisonic kartáčky. Člověk si to pak aspoň může osahat a vědět jak mu to padne do ruky. Hodně jsem nad ním uvažovala, ale nemám hold 4 tisíce na víc. Vlevo na fotce jsou vidět i známé GlamGlow masky a i nové sephorácké masky. Četla jsem, že ty od Sephory jsou moc příjemné. Docela mě zde překvapilo, že zde byla i značka Loreal.


Esteé Lauder limitka mě opravdu dostala. Ten bronzer je od pohledu skvělý a celkově se mi moc líbí sladěný design produktů. 


Dior má v tomto stojanu barevné řasenky, linky, stíny i takové lesko-rtěnky, které jsou moc příjemné (ale já stejně lesky moc nemusím). 


Waterproof produkty od Sephory moc waterproof nebyly. Zkoušela jsem nějaké linky na ruku, ale nic moc. Byly málo pigmentované a hned se setřely. Asi jsem zrovna narazila na nějaký divný kus nebo mám divnou ruku :-D nevím, zkusím je ještě dnes vyzkoušet zda se jednalo o mou chybu, nebo tyto produkty moc waterproof nejsou.

Takže italská Sephora je až na pár značek skoro stejná jako u nás, jen mě zde štvala ta komunikace s personálem. To co jsem si v Itálii pořídila uvidíte asi v nakoupených produktech za Červen. Ještě Vás tu čekají asi další dva články na podobné téma. Zmíním se o Sephoře v Římě a o drogérii/parfumérii La Gardenia. Mějte se krásně a užívejte si každého dne!

Žádné komentáře:

Okomentovat