pondělí 7. července 2014

WISHLIST na Červenec 2014

Ať chceme nebo nechceme čas  letí neuvěřitelným způsobem. Dnes tu mám klasický wishlist, obsahuje věci, které bych opravdu ráda vlastnila. Poslední dobou jsem přišla na chuť Benefitu a hlavně značce Clarins. Jediné dvě věci co bych potřebovala z tohoto wishlistu jsou č. 5 a 6 (Inglot štětec na oči 23T a odličovač od Yves Rocher). Jinak tam jsou zase výrobky pro radost a za odměnu.


1. Benefit - primping with the stars mě naprosto zaujal v Italské Sephoře. Měli tam totiž miniaturky They're real a The porefessinal za 10€ kus a tenhle kit, který obsahuje ty samé věci a ještě pár jiných stál 36€. Tak jsem si řekla, že si radši koupím tento kit a budu moct vyzkoušet o pár věcí na víc. Když jsem to počítala, tak je tam 6 věcí a samostatně by vyšli na nějakých 170kč (36€ x kurz 27,7kč) a vím, že bych si je za tuhle cenu koupila. Ke koupi jsem byla celkem už rozhodnutá, ale pak mi došlo, že jsem posledně měla v Sephoře 20% slevu a to se pak hodí, že. Nakonec jsem zjistila že ta sleva už vypršela a měla jsem si tento set koupit v Itálii, tady jsou ty věci totiž dražší. (Všimli jste si toho jak má Sephora ty ceny přelepené-zdražěné?) Na řasenku They're real jsem zvědavá, protože to je bestteler a stejně tak i na PoreFessional. O Girl meets pearl jsem slyšela, že není nijak úchvatná a Stay don't stray báze mě nijak moc nezajímá. S jedním tintem (konkrétně s poseitint) mám už zkušenost a benetint moc ráda vyzkouším, klidně bych uvažovala i o plném balení. Some kind a gorgeous už mám také v této malé verzi z kitu Cabana Glama a nijak moc mě neuchvátil. Je to asi nejslabší článek těchto kitů.

2. Clarins - instant smooth perfecting touch je proslavená báze asi hlavně díky Rendy (článek zde). Není to nic co bych vysloveně potřebovala, ale ráda bych vyměnila ty silikonové báze za něco takového. Jen mě trošku odrazuje cena, která se pohybuje okolo 700kč myslím, ale prý vydrží asi přes rok. Pokud budou nějaké akce na Clarins tak bych do této báze šla. Celkově Clarins se teď stal mou velkou láskou, hlavně díky nedávným koupeným setům a balzámkům instant light (eclat minute).

3. Jakýkoliv kvalitnější bronzer je moje přání na léto letošního roku. Do bronzerů, rozjasňovačů a celkově konturování obličeje jsem se zamilovala. Nedávno jsem si pořídila světoznámý bronzer Hoola od Benefitu (který je mimochodem úžasný), ale stejně bych chtěla ještě vyzkoušet nějaký ten MAC či Dior.

4. Inglot - AMC pressed powder navazuje na výše zmíněné oblíbené konturování obličeje. Sice má výbava patří mezi ty slabší, ale pomalu se rozrůstá. Hlavně si myslím, že do věcí tohoto typu se vyplatí investovat. Proto tyto věci nehledám v drogérii. Naposled jsem si řekla, že si už nekoupím žádný zlatý rozjasňovač, protože doma mám Star Dust od Inglotu. A pak přišla Mary-Lou Manizer od The Balm. Proto jsem si vyhlédla AMC pressed powder od Inglotu, o kterém psala Rendy. Je prý spíše do stříbrná a zanechá jen jemný lesk. Něco stříbrného na tenhle způsob mi přesně chybí. Ještě jsem přemýšlela nad High Beam od Benefitu, ale jsem zvyklá spíš na pudrové produkty.

5. Inglot - štětec na oči 23T, už delší dobu sháním opravdu úzký štětec na linky. Uvažovala jsem o Real techniques ale tento od Inglotu je mému srdci nějak blíž. Od Inglotu mám už štětec 31T a na linky prakticky nic jiného nepoužívám. Tyto štětce jsou skvělé a jsem s nimi spokojená. Klidně bych si od nich koupila i celou sadu.

6. Yves rocher - dvoufázový expresní odličovač s chrpou je jeden z těch, který je na blozích vychvalovaný a je prý skvělý. Musím říct, že Yves Rocher si mě celkem získal, hlavně těmi jejich slevovými kupónky a všelijakými akcemi. Přesně tohle je sice marketingový tah, ale s jejich věcmi jsem neměla problém a chci jich vyzkoušet víc. Na léto si YR připravil takovou šekovou knížku, ve které jsou opravdu hezké slevy i okolo 40% či nějakém dárku k nákupu zdarma. Konkrétně odličovače očí jsem teď  zredukovala a spotřebovala. Takže si nový "zasloužím" a těším se až ho zkusím.

7. Micelární voda ač nejsem zastánce micelárek, nedávno jsem zjistila jak moc jsou praktické. Když někam cestujete na pár dní tak je moc fajn a vystačíte si s ní. Už mi dochází micelárka od Bourjois a koukám se po nějaké jiné. Jako první mě asi napadla ta nejznámější od Lorealu, kterou jsem ještě nezkoušela. Stejně na tom u mě je i 400ml micka od Garnier. Ale více mě láka zkusit něco co není tak profláknuté, například Ziaja s květy z růže. Máte nějaké tipy na micelárky?

Co vy a vaše přání? Plánujete si také něco vysněného pořídit?

Žádné komentáře:

Okomentovat