středa 9. července 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Červen 2014

Přišlo mi, že ve své tašce na spotřebované produkty toho bylo celkem dost (na moje poměry). Ale rozhodla jsem se některé věci nechat až na další měsíc, aby počet věcí, o kterých mluvím byl přibližně stále stejný. V tomto článku Vám ukážu mých spotřebovaných 13 věcí, přičemž některé jsou jen vyhozené z nějakého důvodu aniž by nebyly prázdné.


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Sun dance - transparentní opalovací sprej of 20
Balea - antibakteriální mýdlo na ruce
Avon - intimní gel s vůní květin
Listerine - protects gums and teeth
Balea - odličovací tampónky očí s olejem (zde)
Colgate - max white one luminous
Nivea - dvoufázový odličovač očí
Elf - lip stain
Maybelline - colossal volume expres
Essence - lip maximizer
Redken - all soft argan-6 oil (zde)
Montagne Jeunesse - ovocné pohlazení
Linteo - heřmánkové odličovací tamponky Elite (zde)
Cleanic - bavlněné čtvercové odličovací tampónky (mluvím o nich zde)


Sun dance - transparentní opalovací sprej of 20 jsem dopouživávala zrovna jak začínalo být v květnu a červnu hezky. Konkrétně tento sprej mi zas tak nevyhovoval a to  především pro svou parfemaci. Když to řeknu hodně jednoduše, voněl jako sójová omáčka. Vždycky jsem se po něm musela pak omýt, protože to byla opravdu divná vůně. Pro tu parfemaci to byl asi nejhorší opalovací produkt od Sun dance, jinak jsem s ostatními spokojená. Tento typ opalováku si už nekoupím.
Balea - antibakteriální mýdlo na ruce mě chytlo a bavilo mě ho používat. Měla jsem ho v kuchyni a i pokaždé když jsem přišla domů tak jsem si s ním ruce umyla. Má takovou příjemnou nevtíravou vůni. Už jsem si chtěla koupit i další balení ale nakonec mě zlákala limitovaná letní edice od stejné značky. Škoda že nedělají takové ty balení v pytlích, které pak jen znovu přelijete do té lahvičky. Balea to dělá, ale konkrétně na tohle mýdlo jsem to bohužel neviděla. Cena je okolo 40kč a znovu si ho koupit plánuji.
Avon - intimní gel s vůní květin byl upřímně hrozný a byla jsem ráda že už jsem ho spotřebovala. Neseděla mi výrazná vůně, prostě ta typická Avoňácká vůně kterou strkají snad všude a voní tak i snad většina jejich parfému. Má čirou gelovou konzistenci, což mi zas tak nevadilo ale ta vůně byla jak pro mou babičku. Ne, produktům od Avonu se už snažím trochu vyhýbat.
Listerine - protects gums and teeth je zas klasika kterou asi nehodlám měnit. Doma jsem už měla možná 30 balení Listerunu a prostě ho pořád kupujeme. Vyzkoušela jsem snad všechny, ale popravdě ani nevím který z nich bych označila za nejlepší. Kdybych neměla všechny vedle sebe a testovala je aktuálně, tak bych řekla že jsou všechny stejné. Jen se liší mentolovou příchutí, která je někdy silnější a někdy nižší. Ale ráda bych vyzkoušela třeba Colgate max whitening.


Balea - odličovací tampónky očí s olejem bylo snad to nejhorší co jsem kdy v odličování vyzkoušela. Oči zamastí, řasenku akorát rozdrolí a neodlíčí. Čekala bych že to bude alespoň fungovat a odlíčí to, ale nic bohužel. Nehledě na to, že se asi po půl roce zkazily a začaly výrazně zapáchat. Zbytečně vyhozené peníze.
Colgate - max white one luminous je spolu s Listerinem mé nejlepší kombo na čištění dutiny ústní. Zase musím říct že jsem tyto max white one pasty vyzkoušela všechny, ale pokud to nemám přímo vedle sebe nebo si to někam nezapisuji, připadají mi stejné. Tato luminous verze obsahuje malé částečky a troufám si říct že má o něco výraznější mentolovou chuť. Chtěla bych vyzkoušet ještě bělící pastu od Signalu, jinak se asi budu vracet nějak obdobně k této, abych si udržela ten výsledný efekt.
Nivea - dvoufázový odličovač očí nebyl vůbec špatný a celkově bych si troufla říct že patří mezi ty lepší odličovače co jsem vyzkoušela. Nivea je hold taková má srdcovka od dětství a jejich produkty mi vyhovují (ťuk ťuk). Naopak krémový odličovač není zas tak dobrý jako tento. Určitě bych se nebránila si další balení koupit, dokonce jsem o tom i uvažovala, ale zvědavost mě láká zkoušet nové a nepoznané.


Elf - lip stain nemám ani rok a už se zkazil. Ze začátku byl celkem příjemný, rty ne tolik výrazně obarvil a manipulace byla opravdu snadná. Nevýhodou bylo to, že trochu vysušoval. Nedávno jsem na něj znovu narazila a upřímně, byl to docela hnus. Strašně zapáchal, ale tak že to bylo i cítit na swatchy na ruce. Ale na druhou stranu musím říct, že nevyschnul. Což bych ocenila kdyby se nezkazil. Za mě věci od Elfu ne-e, s jejich produkty mám více zklamání než radosti.
Maybelline - colossal volume expres byla má láska hrozně dlouho a nechtěla jsem se jí zbavit. Ehm, ano už je to asi čtyři roky zpět. Prostě se mi někam zatoulala a teď jsem ji našla a se smutným srdcem vyhodila. Pamatuji si, že na tu dobu mi dělala opravdu krásné řasy. A celkem mě láká ji zkusit znovu! Vlastně i podobný příběh mám i s 2000 calories od Max Factor. Znovu zkouším mé dávno oblíbené řasenky.
Essence - lip maximizer je už taky trochu z pravěku, dostala jsem ho od kamarádky. Dřív to bylo úplně něco new, pokud si pamatuji tak žádný maxi objem na rtech jsem neměla. Lesk pouze voněl po mentolu a chladil na rtech. Na jednu stranu mi to bylo celkem nepříjemné, protože pak jsem necítila nic jiného než rty. Jako dárek to bylo fajn, ale lesky nejsou má silná stránka.


Redken - all soft argan-6 oil je momentálně můj oblíbený olejíček na vlasy a v podstatě se na tom nic nezměnilo. Toto balení jsem si s sebou brala na dovolenou, které mi spolu s Biosilkem celkem dobře posloužilo proti nadměrnému vysoušení vlasů. Jen mě na něm mrzí to, že hrozně rychle ubývá.
Montagne Jeunesse - ovocné pohlazení, tuto masku jsem spotřebovala tak rychle, že jsem si o ní nestihla skoro nic zapamatovat. Celkově do masek této značky celkem vkládám důvěru, protože u nás moc firem vyloženě zaměřené na pleťové masky až na Freeman není. Voněla tak nějak po malinách a broskvích, které i mimo jiné obsahuje (dále také směs manga, meruňek a granátového jablka). Maska je poměrně hutná a o trošku hůř se roztírá, vzhledem k jiným řidším maskám. Má lehce bílou barvu a ve větší vrstvě zasychala celkem pomalu. Pleť byla po ní hebká a vyčištěná. Balení mi vystačilo asi na dvě použití, což je celkem málo, většina masek tohoto typu mi vydrží déle. Maska nebyla špatná, jen jsem od ní očekávala něco víc.
Linteo - heřmánkové odličovací tampónky Elite byly v celku obyčejné, ale také jsem od nich čekala něco speciálnějšího, hlavně proto, že se pyšní tím heřmánkem. Byly příjemné ale nic mě na nich tolik neuchvátilo, abych si je koupila znovu. Navíc cena vzhledem ke kusům tampónkům nebyla tak přiměřená jako u jiných značek.
Cleanic - bavlněné čtvercové odličovací tampónky (mluvím o nich zde) jsou naopak super. Hlavně asi tím, že jsou velké a nepotřebujete tím pádem tolik těch malých. Mám je už po druhé, jsou příjemné a nijak extra nemění tvar. Je pravda, že kdyby byly na okrajích prošívané asi by byly ještě o něco lepší a řadily by se mezi ty nejlepší. Cenu si zrovna nepamatuji a bohužel za tři týdny jsem toto balení schopná spotřebovat, ale i tak bych je označila za zatím druhé nejlepší, hned po tampóncích od Ebelinu.

Ráda zkouším nové věci a o tom to taky vlastně je. Znovu bych ale uvítala antibakteriální mýdlo na ruce, nějakou Montagne Jeunesse masku a Cleanic odličovací tampónky. Mou věrnou klasikou je už Listerine a zubní pasta max whitening od Colgate. Ráda bych se zkusila i vrátit k mé dříve oblíbené řasence Colossal volume express.

Také se někdy zkoušíte vrátit ke svým dříve oblíbeným produktům?

Žádné komentáře:

Okomentovat