pátek 16. května 2014

Péče o vlasy s produkty Redken

K Redkenu jsem přišla tak, že moje maminka šla do kadeřnictví kde používají převážně nebo spíš jenom tyto produkty, celkem si paní kadeřnici chválila a tak jsem to kadeřnictví navštívila taky. Většinou to prostě tak bývá, že Vás kadeřnice chce nalákat na své produkty a jelikož jsme s mamkou nikdy svým vlasům nedopřály tu pořádnou péči, rozhodly jsme si jeden šampón na zkoušku zakoupit. Nevím jak Vy, ale já mám pocit že na internetu se dají věci sehnat levněji (teda některé a pokud dobře hledáte) a proto jsem si říkala, že bude výhodnější když ty věci objednám z nějakého e-shopu. Našla jsem si tedy stránku, která prodává spíše tu profesionálnější péči na vlasy, jedná se o stránku bezvavlasy.cz. Seženete tam snad úplně všechno týkající se vlasů.


Celkově jsem s objednávkou neměla problém. Možná jen že se na stránkách pyšnili "vždy dárkem zdarma" a mně nic navíc nepřišlo - možná jako ten dárek berou tu bílou polystyrenovou výplň ? :-D


Bohužel mně vždycky u takovýchto e-shopu rozčiluje poštovné a proto jsem se rozhodla si přihodit ještě nějakou věc, aby se to vyplatilo. Zaujaly mně Tangle teezery, už asi pět let mám compact verzi a chtěla jsem vyzkoušet i jinou, rozhodovala jsem se mezi salon elite a aqua splash. Nakonec to vyhrál aqua splash, o kterém bych chtěla napsat i samostatný článek. Má kadeřnice mi doporučovala i nový olejíček All soft Argan-6 oil a tak jsem si ho objednala také. Ty ceny vyjdou o něco nižší, ale občas si musíte dávat bacha. U jedné masky bylo napsané že je zlevněná o 50% z 1000kc na 500kč a přitom ji v salónech normálně zakoupíte za 500kč. Takže na to pozor, někdy se vyplatí chvíli počkat a poohlédnout i po jiných nabídkách.


Redken - diamond oil šampón je určen pro suché vlasy, pro posílení a lesk. Design balení je normální, ale barva je celkem zajímavá. Dávkování je klasicky pomocí otvoru ve víčku (foto na konci článku), pumpičku bych ocenila víc ale to si ji musíte zase koupit sami. S používáním jsem neměla nijak moc velký problém, dobře pěnil a nemá moc výraznou parfemaci. Mým vlasům nijak neubližoval, ale podle mého to nebylo úplně ono. Navíc mi celkem vadí ty kadeřnické kecy typu "ten šampón Vám vydrží půl roku", jo to těžko, možná tak kdybych si myla hlavu jednou za měsíc :-D Asi k tomu nemám víc co říct, protože jsem žádné velké zlepšení mých vlasů díky tomuto šampónu nezaznamenala. Nechala jsem ho pak mamince. Za ty peníze jsem čekala nějakou velkou pecku, bohužel ne a znovu si ho nekoupím. Cena šampónu se pohybuje okolo 350kč za 300ml.

Dále mám zkušenosti s Redken - diamond oil maskou, která by měla dodávat vysoký lesk, vyživovat poškozenou část vlasu a dodat mu i hebkost. Tuto masku jsem si nechávala dávat v salónu, kde mi ji kadeřnice zažehlila a poté nechala ještě 15 minut působit. Mé vlasy byly poté krásně jemné a lehké. Co se týče lesku tak to prostě moc soudit nemůžu, protože mám své vlasy poměrně dost lesklé, takže na mně tohle už moc nefunguje. Tahle kůra má na vlasech vydržet asi 5 umytí, poté se už hodně vymývá a jako by tam nebyla. Masku bych si nejspíš chtěla i pořídit, protože za tu jedu procedura platím stejné peníze jako je hodnota masky. Takže je to pro mně celkem nevýhodné si je nechat dávat v salónu, a pokud bych si ji koupila, ušetřila bych na tom. Maska stojí v salónu okolo 500kč a na internetu taktéž.


Redken - All soft argan-6 oil označila má kadeřnice za nejlepší produkt této značky. Doposud jsem vyzkoušela jen olejíček repair od Balei, který mi moc vyhovuje a opravdu málo ubývá což je za jeho cenu ještě víc skvělé. Tohle je trošku jiná cenová relace takže jsem také očekávala nějaké větší výsledky. Balení olejíčku se mi líbí, vypadá luxusněji a nijak se během používání nezničí. Dávkování je bez problémů, má pohodlnou pumpičku která toho nedává příliš - i když já se svými dlouhými vlasy musím vždycky dát trošku víc. Foto, které vidíte výše je pořízené hned po rozbalení z krabičky, celkem mi vadilo že lahvička nebyla úplně plná. Konzistencí je to takový lehčí silikonový olejíček, ale třeba méně hutný než Biosilk. Hezky voní, přirovnala bych to možná trošku k medu. Moc se mi líbí využití které nabízí, na mokré vlasy před foukáním, pro uhlazení po foukání, jako kůra po umytí vlasů i jako noční kůra. Samozřejmě ho můžete používat jak se Vám zachce a jak to uznáte za vhodné sami, ale těch možností je celkem dost. Já ho většinou používám po mytí vlasů a nebo právě jako noční kůru. S tímto olejíčkem jsem spokojená protože vlasy hezky provoní, hydratuje, zjemní a zamezuje třepení. Má kadeřnice mi ho doporučila používat každý den, právě proti roztřepeným konečkům a musím říct že jich mám teď minimum - oproti tomu co jsem měla dříve. Ale může za to i ostříhání konečků vlasů, protože to prostě pomůže nejvíce. Jelikož mám vlasy dlouhé asi 50cm, tak je už normální že se mi třepí, ale díky Redkenu teď méně a doufám že jsem tomu trochu i předešla na delší dobu. Bohužel i v každé hezké pohádce se šťastným koncem bývá nějaké ale nebo alespoň nějaký problém. Tenhle balíček Redkenu mi přišel 16.Března a dnes je 16.Května.. tudíž dva měsíce používání těchto produktů. Šampónu je půlka, což mně za ty peníze celkem štve a olejíčku je 2/3. Jako pardon, mám olejíček od Balei který mám už asi dva roky a používám ho stejným stylem jako tenhle od Redkenu. Tady je něco špatně.. Když to tak počítám tak by mi olejíček vydržel asi půl roku, jenže platit každý půl rok přes 500kč za olejíček se mi moc nechce, ale jelikož je fakt dobrý a výsledky jsou vidět, možná si to ještě rozmyslím. Každopádně mizí rychle, to je jeho nevýhoda vzhledem k ceně. Ale je prostě pravdou že za kvalitnější věci se někdy hold vyplatí připlatit.


Nejvíc mně tedy od Redkenu zaujal olejíček, který si možná po spotřebování koupím znovu, ač rychle ubývá a cena není nejnižší.
Máte nějaké s touto vlasovou kosmetikou Redken?

Žádné komentáře:

Okomentovat