pátek 21. listopadu 2014

Tangle Teezer je nutností každé z Vás!

Stále jsem si říkala, že se Vám nebudu přece omlouvat za svou lehčí ne-aktivitu a obtěžovat Vás mými problémy, ale stejně to prostě udělat musím. Školy mám nad hlavu (ostatně jako vždycky, takže žádná změna), ale dále se k tomu připojilo i zranění ruky, které mi tak trochu brání v normální blogové činnosti. Focení jednou rukou s zrcadlovkou moc nejde, psaní je bolestivé a celkově teď nálada padá na bod mrazu. Ach, kdyby jste věděli, kolik smůly tento týden mám.. dnes jsem si rozbila skleněnou folii na iPhonu a pořezala jsem se. Navíc mi lékaři zanedbali vyšetření mého nedávného zranění a nevím co a jak bude dál.. 
Tak doufám, že mě v budoucnu čeká něco dobrého, když jsem si poslední dny pěkně vytrpěla. Vždycky mi nejvíce pomůže "the Secret", který mi už dávno změnil život. Ale co.. jen mám špatné období a svět se nehroutí, tak stačí jen si pustit veselou písničku, nahodit úsměv a šířit ho dál :-)
No nebuďme až tak negativní a povězme tedy i nějaká ty pozitiva... například o mém Aqua splash. 


Tangle Teezer se nedávno stal úplnou revolucí mezi hřebeny. Existuje ještě někdo kdo o nich ještě nikdy nic neslyšel? Ještě asi před 5ti lety, kdy Tangle Treezer u nás nebyl ani moc znám, jsem si pořídila svou první kompaktní verzi. Mám ten s ovečkami Shaun (což dřív byla fakt pecka, protože to nikdo neměl, ale teď bych dala přednost klasické černé, zlaté nebo stříbré) a slouží mí stále dobře, každý den ho mám s sebou v kabelce. Když jsem dělala objednávku na bezvavlasy.cz, nový Tangle jsem opravdu chtěla.. a tak po dlouhém rozhodování padla volba na Aqua Splash.


Na oficiální popisky, jak by hřeben neměl tahat vlasy a v podstatě vlasům jen prospívat asi moc nejsem. Hodnotím ho prostě jen tak. Po vzhledové stránce je supr, určitě se nestydím ho někde vytáhnout a ba naopak se každý ptá "Jee co to máš? To je nějaký nový druh Tangle Teezer?". Černou barvu mám ráda a zde se mi kombinace a provedení designu líbí. Tvar hřebenu je oproti jiným klasickým takový extrém. Ale opravdu dobře padne do ruky a vlastně mi pak při používání ani tak zvláštní ani nepřijde. Je plastový a velmi lehký, obě dvě vlastnosti oceňuji, protože mi hřeben velice často padá z rukou na zem a stále nenese žádné známky opotřebení. Štětinky jsou dobře jemné, ohebné a ve dvou délkách.


Doma mám i padělek Tangle Teezeru z Ebaye, a věřte mi, že to není ono. Na první pohled jsou stejné, ale na těch štětinkách je to znát a tudíž česání není tolik příjemné. Aqua Splash je jiný v tom, že je oválný a má uprostřed díru. Díky tomu je tedy ideální na rozčesávání mokrých vlasů, protože mu v podstatě voda nemá kde ublížit. Takže ho v pohodě můžete brát s sebou do sprchy či vany a vlasy s ním během mytí česat. Moc se mi na hřebenu líbí i to, že o hodně hygieničtější, protože se lépe myje něž některé hřebeny například s kančími štětinami.


Češe se s ním příjemně, k pokožce hlavy není nijak hrubý, jako jsem měla zkušenost s jinými hřebeny. Vlasy se mi moc necuchají, ale když ano tak jdou nenásilně a snadno rozčesat. Aqua Splash používám několikrát denně a jiný hřeben už prakticky nepoužívám (jedině tedy kompatní verzi TT). Mám ho už někde 3/4 roku a jak jinak, než že jsem spokojená a dalšímu se klidně nebráním :-) Teď už ty ceny nejsou vůbec tak hrozné jako byly dřív, když byla tato značka žhavou novinkou. Aqua Splash se pohybuje na internetu okolo 200kč. Já zkrátka na tento hřeben nemůžu říct ani jedno křivé slovo..
A Vy, nějaký ten TT rozhodně musíte mít!

Tak co, už jste mu podlehli, nebo ještě odoláváte? :-) S přáním hezkého dne!

Žádné komentáře:

Okomentovat