středa 19. listopadu 2014

Rimmel - gelové linky

Černé linky jsou klasikou a jelikož jsem chtěla přeci jen nějak oživit své každodenní líčení a zkusit něco jiného, napadlo mě vybrat jinou barvu linek. Nějak se mi pod ruce dostaly tyto hnědé gelové linky od Rimmelu a já byla ráda, že můžu vyzkoušet něco nového.


Gelové linky jsou po vzhledové stránce fajn, taková drogérková klasika. Obsahují štěteček ve víčku, který po vyndání spojíte s víčkem a máte tak delší rukojeť. Já ho moc nepoužívám, protože je moc široký a většinou preferuji tenčí linky.


Barvou je to taková studená hnědá. Konzistence linek je gelová a ne příliš hutná. Jou tedy mokřejší a tak rychle nevysychají. Z kalíšku se štětcem linky nabírají celkem dobře. Jenže s linkami se kreslí špatně. Pigmentace je ucházející, ale štěteček dělá takové šmouhy a linku je těžké nanést rovnoměrně.


Ve výsledku je to takové, že na kraji linky barva je, ale uprostřed je rozetřená. Dále také hrozně dlouho schnou, třeba půl hodiny (a kdo vydrží půl hodiny nemrkat, že). Takže se hned po nanesení setřou, protože jsou příliš mokré a nestačí uschnout. Kdyby zasychali během několika minut tak mi to nevadí, ale mě přišlo, že snad nikdy nezaschly a vždy se ta první vrstva jakože setřela. Výdrž tedy ozkoušenou nemám, protože nebyla možnost je tak dlouho na očích nechat. Teď jsem si všimla na linkách nápisu "waterproof", což snad ani nemusím komentovat.. nevydrží normálně, nevydrží ani vodu.

čerstvě nanesené linky / linky setřené po pár minutách / linky setřené po delší době

Linky mám už někde od Května, ale na očích jsem je měla jen párkrát a vždycky je odlíčila, protože se to nedalo. Špatně a nerovnoměrně se nanáší, schnou hrozně dlouho a poté se stejně snadno setřou. Pro mě tyto linky nemají vůbec smysl a akorát mi doma leží ladem. Možná na tom ta černá varianta bude lépe, ale tyhle teda ne. S linkami jsme se teda neskamarádily, možná je chyba ve mě, ale znám zkrátka lepší linky (třeba ten můj Inglot!).

Žádné komentáře:

Okomentovat