pondělí 17. listopadu 2014

Oblíbené tonikum od Bourjois

Dříve jsem vůbec netušila co to tonikum je a jak se používá, ale dnes je součástí mé každodenní rutiny. Tonikum je určeno ke stahování pórů, ale každý jej používá různě. Já například ráno, poté nanáším krém a pokračuji make-upem. Někdo ho používá i po večerním čištění, ale to už je na Vašem uvážení. Mě to večer připadá zbytečné, protože chci aby naopak byly póry v tuto dobu otevřené a schopné přijmou složky z krémů a tak se dobře regenerovat.


Toto tonikum obsahuje vitamín C, mělo by pokožku zanechat zářivou, hydratovanou a svěží. Je určeno pro všechny typy pleti a výhodou je absence alkoholu. Balení je pěkné a stejné jako u většiny produktů značky Bourjois (jako například u odličovacího mléka a micelární vody). Otvírání je méně kvalitní, protože už se mi stalo, že se ty pacičky co drží víčko urvaly. Otvorem je klasicky dírka, pomocí které se obsah dobře dávkuje. Jak vidíte, tonikum je krásně sladěno do pozitivní oranžové barvy, a ano takto zbarvená je i trochu samotná voda. Vůně je moc příjemná, sladší a nevtíravá. Hodně často mě od tonik odradila parfemace, Bourjois je v tomhle jednička.


 Na pleti je příjemné, nijak nevysušuje a nelepí. Při pravidelném používání je opravdu vidět, že pleti tonikum prospívá. Černých teček je znatelně méně a pleť je po ránu více svěží. Rozhodně oceňuji absenci alkoholu, protože tonikum můžu používat i v blízkosti očí a dokonce i přes ně. Na odlíčení make-upu jsem ho nezkoušela, takže nemůžu jeho schopnosti v tomto směru posoudit.


Toto tonikum mám už opravdu dlouho, sice jsem mezitím zkoušela i jiné, ale pokaždé jsem se k němu vrátila. Jeho vlastnosti jsou prostě nepřekonatelné a tvoří tak tonikum značky ideál. Pro rekapitulaci: nevysušuje, stahuje póry, nelepí a má příjemnou parfemaci. Tonikum mám od května (půl roku) a při každodenním používání mi pořád zbývá 1/3 obsahu. Jsem s ním opravdu spokojená a klidně bych si ho koupila znovu. Cena je do 150kč, přičemž se to fakt vyplatí.

Používáte tonika? Jaké je vaše oblíbené?

Žádné komentáře:

Okomentovat