pondělí 15. září 2014

Bourjois - svěží odličovací mléko

Jednou jsem se šla podívat do Douglasu, kde se konala akce 2+1 na pečující produkty značky Bourjois. Tuto značku mám ráda, jejich make-upy mi sedí skvěle a tak jsem chtěla vyzkoušet něco nového z pečující řady. Jelikož mi sprchové gely ani deodoranty tolik nevoněly, rozhodla jsem se pro odličovací produkty. Nakonec jsem si vybrala micelární vodu , tonikum, peeling a mléko - o kterém Vám dnes něco povím..


Balení je docela dobré a jelikož jsem s ním už měla zkušenost u micelární vody tak jsem věděla do čeho jdu. Lahvička i barevné provedení je fajn, ale to co mi znovu vadí je zavírací víčko. Je hrozně chatrné a divím se že ještě drží (dvě ze tří paciček co drží víčko jsou ulámané). Konzistence je oproti jiným mlékům hutná a celkem i krémová. Je lehce zbarvené do zelena a parfemací by mělo připomínat okurky.


Nanáší se bez problémů a stejně tak i odlíčí make-up. Do obličeje se vstřebá celkem rychle a nemám pak pocit mastného či lepivého filmu. Pokožka není navíc nijak vysušená a podrážděná.  K odlíčení mi většinou stačí dva tampónky  s tímto mlékem a poté použiji nějakou micelární či pleťovou vodu. Na oči jsem ho nezkoušela (ač by se to dalo) takže to posoudit nemůžu.


Po dlouhodobém používání mi parfemace mléka není tolik příjemná a celkově raději sahám po něčem jiném. Vyzkoušela jsem od Bourjois tonikum i micelární vodu a podle mého, je toto odličovací mléko z těchto tří produktů nejslabší. Odličovací mléko jako samo o sobě je fajn, svou funkci zvládá dobře, ale chybí mi tu nějaká ta jiskra a nadšení ho používat. Pro mě je tohle lepší průměr. Cena za 250ml je přibližně 150kč.

Jaký je Váš nejoblíbenější odličovač make-upu?

Žádné komentáře:

Okomentovat