středa 17. září 2014

Mé oblíbené produkty za léto 2014

Sice je už víceméně léto za námi, ale rozhodla jsem se udělat článek o tom, co kosmetického mě během tohoto léta potkalo a co jsem si zároveň oblíbila. Našla bych samozřejmě i víc věcí, ale o těch všech se dozvíte na konci roku. Budu ráda, když se se mnou podělíte o své oblíbené produkty a dáte mi nějaké tipy :-)


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Yves Rocher - glow foundation (200 beige)
Maybelline - fit me! (zde)
The Balm - mary-lou manizer
Inglot - brow shade (569)
Inglot - brow brush 17TL
Clarins - instant light (03, 05)
Yves Rocher - sos clean hands
Clarins - hydraquench creme
Victoria's Secret - secret craving body lotion


Yves Rocher - glow foundation (200 beige) je můj nejoblíbenější make-up posledních několik měsíců a vlastně je na trhu teprv pár měsíců protože je to "novinka".  Balení se mi líbí, sice nemá víčko ale za to je otvírání na styl open/close. Make-up má docela tekutou konzistenci, proto mi připadá, že docela rychle ubývá - ale já ho používám prakticky denně. Má slabší střední krytí a lehkou texturu. (nedokonalosti moc nezakryje, spíš jen sjednotí tón pleti). Do pleti ho zapracovávám flat topem, přičemž výsledkem je skvěle přirozený glow vzhled.  V pohodě vydrží asi 6h (s bází déle), pak se začíná lehce ztrácet v t-zóně. Na léto je to ideál, v zimě asi zatoužím po něčem více matném, ale dalším odstínům bych se nebránila.
Maybelline - fit me!, jelikož se momentálně pod mým očním okolím dost objevují známky nedostatku spánku, potřebuji na to nějakou kamufláž. Už skoro rok používám tento korektor od Maybelline a jsem s ním spokojená - na mé požadavky stačí. Má houbičkový aplikátor a tekutou konzistenci. Krytí je střední a dá se i vrstvit. Obsahuje lehký shimmer, ale pod make-upem není nijak vidět. Pod očním okolí mi vydrží déle než například na nějakých nedokonalostech. Ve své kosmetické taštičce ho nosím neustále jako případnou SOS záchranu. Každopádně si ho plánuji pořídit znovu, protože je už skoro na dně.
The Balm - Mary-lou manizer jsem si koupila v Itálii, takže je to pro mě taková hezká vzpomínka na léto. Sice několik zlatých rozjasňovačů doma mám, ale tento používám nejčastěji. Má hezké pevné balení spolu s dobrým zrcátkem. Barvu Vám popíšu asi s těží.. není to klasicky žlutý-zlatý bronzer ale lehce do barvy champagne. Obsahuje opravdu malé třpytky a výdrž je celodenní.
Inglot - brow shade (569), kdybych si měla vybrat jen jeden produkt, který bych mohla používat - byl by to tento stín na obočí. Naprosto jsem si ho zamilovala a je to moje must-have. Barva mi sedí dobře (ale možná bych chtěla zkusit i jiný odstín), pigmentace je přesně tak akorát, že to s tímto stínem jen tak nepřeženete. Na aplikaci si nemůžu stěžovat, protože používám ještě vosk. Možná že bez toho vosku se tak dobře neaplikuje, ale to je podle mého u všech stínů. Každopádně k tomuto stínu na obočí nemám víc co říct, je to moje láska. Snad jen.. nechápu proč tu není recenze? Brzy napravím!
Inglot - brow brush 17TL je láska numero duo k mému stínu. Zkosených štětců jsem už několik vyzkoušela a tento s přírodními štětinami mi vyhovuje nejvíce. Ty syntetické jsou některé příliš tvrdé, produktu nabírají až moc a nerovnoměrně - ale asi jak který. V plánu si zatím jiný štětec na obočí pořizovat nemám. Inglot za tyhle dva produkty miluji, a dokud nevyzkouším Anastasii asi je jen tak nic neporazí.


Clarins - instant light (03, 05) jsou také zakoupené v Itálii (u nás jsem je snad nikde zatím neviděla, v Praze možná jsou). Od koupě těchto balzámků/lesků není nic, co bych si na rty nanášela raději. Trochu vystrčili i můj oblíbený balzám na rty od Astridu. Nemám ráda lesky na rty, ale tohle je něco jiného a na rtech je to úplně nejvíc příjemné. Balzámky mají takový sametový aplikátor a lehkou nelepivou konzistenci. Mám odstín 03 a 05, ale připadá mi že se od sebe nijak výrazně neliší, protože nejsou nijak extra pigmentované. Nevýhodou je možná cena a to, že když se Vám tubička zmáčkne v kabelce tak z aplikátoru obsah vyjede (to se mi stalo sice jen jednou). Nosím je neustále u sebe a bojím se dne, kdy mi dojdou :-(
Yves Rocher - sos clean hands jsem si koupila úplnou náhodou a nakonec ho ráda používám. Balení se mi líbí, není to aspoň to klasické čiré balení co mají všechny antibakteriální gely. Gel nemá příliš tekutou konzistenci a na rozdíl od většiny gelů hezky sladce voní. Roztírá se bez problémů, po chvilce jsou ruce suché a pozor! nejsou ulepené!. Nevýhodou je to, že už při koupi je v balení sotva polovina obsahu..
Clarins - hydraquench creme je to nejlepší co mě za poslední dobu v péči o pleť potkalo. Už jen ta jeho lehká ovocná vůně mě dostává do naprosté euforie. Vyzkoušela jsem tento produkt v gelové konzistenci i v té krémové. Musím říct, že ta krémová si mě získala více a pokud bych si koupila plné balení, tak jedině v této variantě. Krém používám na noc, ale pokud se chci trochu obohatit tou úžasnou vůní, tak ho nanesu i ráno. Výsledkem je krásně hydratovaná a hebká pleť. Tento krém se stal kandidátem na dárek k mým narozeninám :-))
Victoria's Secret - secret craving body lotion, tak krásně voňavou péči na tělo jsem snad nikdy neměla. Ze začátku jsem nevěděla co si mám u VS vybrat, ale nakonec mě přeci jen nějaká vůně zaujala a byla to tato - černý rybíz a vanilka. Mléko má krémovou konzistenci, hydratace je na jedničku a vaše tělo provoní na několik hodin. Nerecenzuji vůně, protože Vím, že každý člověk má rád něco jiného a z pouhých písmen asi nepoznáte jak ty parfémy vůní. Popravdě, ve VS mi skoro nic nevonělo.. Takže pokud na tom budete stejně jako já a nic Vám tam nebude vonět, rozhodně zkuste Secret Craving :-D

Toť vše, nechtěla jsem aby to bylo tak dlouhé ale stalo se a snad se Vám tento typ článku bude líbit. Budu ráda když mi dáte Vy, nějaké své tipy na oblíbené produkty. Mějte se krásně :-)

Baví Vás oblíbené produkty? Chtěli by jste tyto články častěji?

Žádné komentáře:

Okomentovat