pátek 19. září 2014

Super pomocník do každé kabelky

Antibakteriálních gelů na ruce jsem vyzkoušela už několik, ale žádný mě tolik neuchvátil. Na každém bylo nějaké mínus a vždy skončil někde nepoužíván. To až nedávno jsem narazila na dva antibakteriální gely, o kterých by bylo špatné se nezmínit. Jedním z nich je SOS gel na ruce od Yves Rocher.


Tento antibakteriální gel obsahuje výtažek z bio arniky, esenciální oleje ze santalového dřeva a je bez parabenů. Balení se mi líbí moc, působí vesele a je to aspoň něco jiného než ty klasické průhledné lahvičky. Jako otvírání je typické víčko, které je pevné a bytelné. Na dávkování pak slouží otvor, který je tak akorát velký a obsah z něj dostanete snadno.


Konzistence je klasicky gelová a trochu řidší. Roztírá se bez problémů. Gel krásně sladce voní, což se u některých podobných přípravků moc nediví, většina z nich je cítit spíše po alkoholu. Když si ruce s gelem mnete, tak jsou během chvilky suché. Možná zprvu trochu lepí (ale to je také individuální, někomu lepí a někomu ne), ale po chvilce je to pryč. To, že skoro nelepí je pro mě snad to nejdůležitější a u tohoto gelu to oceňuji. Jako jediné mínus vidím to, že už při zakoupení není lahvička plná a obsahu je sotva polovina - což je škoda.


Tento SOS gel se stal mým oblíbeným a momentálně ho používám nejvíce. Líbí se mi že hezky voní a ruce po něm nejsou vůbec lepivé! Pokud také nemáte rádi ten lepivý pocit, rozhodně Vám tento gel doporučuji. Cena za 30ml je 79Kč (při obvyklé 40% slevě pak vyjde na krásných 48Kč).

Používáte antibakteriální gely? A máte nějaký oblíbený? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat