neděle 21. září 2014

Chvilka v drogérii - MIX Září 2014

Od té doby co mi zase začala škola jsem na kosmetiku příliš nemyslela.. Z líčení se stala každodenní rutina co se provádí v 5:00 při světle z lampičky a za okny ještě tma. Sama jsem ani nevěřila tomu, že za ty tři týdny jsem udělala kosmetický nákup jen v Lidlu, a to sprchový gel, ubrousky a krém (foto). O víkendu jsem to ale musela lehce napravit (jak jinak, že) :-D Šla jsem si koupit úmyslně jen make-up Infallible od L'orealu a při tom jsem zahlédla pár novinek.

DM drogerie - Essence New in town limitka 2014

Tato limitka od Essence "New in town" mě opravdu zaujala nejvíce snad za několik posledních let. Přiznám se, že u Essence stojanu nikdy nestojím a nekoukám na ně, ovšem včera mě pár věcí překvapilo! Moc se mi líbí z této limitky rtěnky (swatche níže), podle mého nejsou úplně matné, ale mají dobrou pigmentaci a mohli by být na rtech i příjemné. Dále jsou zde rozjasňovače, jeden s podtónem do růžova a druhý do bíla (vypadají ale skoro stejně), určitě to není špatná volba pro někoho kdo s rozjasňovači teprv začíná. A věc z které jsem byla naprosto v šoku jsou gelové linky v tužce! Zkoušela jsem je na ruku a ony pak vůbec nešly dolů, jedině až doma odličovačem + dobrá pigmentace. Sice si linky moc nemaluji a s tužkou to vůbec neumím, ale říkám si, že se po nějakém tom univerzálním černém odstínu asi mrknu. Lash Princess řasenka bude zde zmiňovaná ještě jednou níže.


Rtěnky jsou barevně podle mého takovým základem do každé sbírky. Ta Nude se mi líbí.. nejspíš ji budu muset znovu omrknout.

Rossman - Essence Lash Princess Mascara + eyeliner pen

V Rossmanovi jsem narazila na akci, kde je výše zmiňovaná řasenka Lash Princess za 95Kč i s fixem na oči. Žádnou fixu na oči jsem už doma dlouho neměla, protože jsem si zamilovala gelové linky, ale i tak mě to lákalo to vyzkoušet - a neodolala jsem. Řasenku si nechávám na jindy a linky jsem zkoušela jen tak lehce. Kreslí opravdu pěkně, žádná našedlá barva a drží dobře (ale jen první dojmy, recenze určitě bude).

Rossman - Essence Hello Autumn limited edition

Ono to s těmi limitkami je všude jiné, někde už k dostání jsou a někde ještě ne. Každopádně na tuhle jsem narazila v Liberecké Nise v Rossmanovi. Paletky vypadají hezky a na sadu na obočí jsem se také musela podívat. Kdybych nepoznala TEN dokonalý stín na obočí od Inglotu, tak bych tuto sadu na obočí určitě vyzkoušela, ale prostě nevěřím, že by byla lepší nebo alespoň stejně dobrá jako Inglot. Do začátků rozhodně dobrá je, protože tuším, že kvalita bude stejná jako u jejich stálé sady na obočí, ale když pak člověk pozná něco lepšího tak asi není třeba..

Rossman, Maybelline 30% sale

V Rossmanovi teď probíhá 30% sleva na celý sortiment (platí do 28.9) a navíc jsem tam zahlédla nějaké nové stíny na oči?  Dále 25% sleva na celý sortiment Astoru (také do 28.9). A Ryor micelární voda je z 120kč zlevněná na 80kč.

Co jste výhodně nakoupili v poslední době Vy? Klidně mi dejte Vaše tipy :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat