pondělí 22. září 2014

Yves Rocher - hydratační krém pro normální a smíšenou pleť

Přes léto je mým oblíbeným denním krémem bílý čaj od Ziaji, protože se rychle vstřebává, hezky citrusově voní a pleť po něm není mastná. I když mám tento krém ráda, jednu výtku k němu mám, a to, že nemá spf. Přes léto si přeci jen dávám větší pozor na UVA i UVB záření a tak bych ocenila, kdybych tento ochranný krok měla už v prvotní ranní péči. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet jiný krém, který tedy splňuje moje kritérium na spf. Po několika dnech pátrání jsem narazila na hydratační krém od Yves Rocher, o kterém Vám dnes něco povím..


Jedná se o hydratační krém pro normální a smíšenou pleť, což by mi mělo sedět (mám normální občas sušší pleť). Klasicky jako všechny věci u Yves neobsahuje parabeny, minerální oleje a barviva. Jelikož má tedy spf, je určen jen na používání ráno. Balení krému se mi moc líbí. Tyrkysová barva spolu s agáve (vypadá to sice jako okurka, ale podle složení by to měla být agáve) na obalu působí podle mého svěže a letně. Dózička je skleněná a víčko klasicky šroubovací plastové.


Teď už ale k samotnému krému. Parfemace je svěží a taková přírodní (nedokážu ji moc popsat), někomu se může zdát po delší době používání celkem výrazná. Konzistence je hodně řídká, sice krémová ale dost tekutá. Což je pro mě první kámen úrazu, protože jsem zjistila, že mi to nevyhovuje. Mám radši klasické hutnější - "krémové krémy". Další věcí je to, že krém musíte mít doma stále na něčem položeném a nesmí být v jiné poloze než kolmo na podklad, jinak by se díky své konzistenci přelil (pak by jste otevřeli víčko a ejhle půlka krému venku). Takže na cestování rozhodně vhodný není. Roztírá se trochu obtížněji, protože zanechává takový ten bílý efekt co mají i opalováky, takže ho musíte rozetřít pečlivě do ztracena. Do pleti se úplně vstřebá asi tak po 3 hodinách, jinak máte obličej celou dobu mastný a lesklý (i s make-upem). Hydratace je super, ale na to že je krém určen i pro smíšenou pleť si myslím, že takováto dávka hydratace dokáže pleť v létě spíše ucpat. Tím chci říct, že ač mám pleť normální až sušší tak je na mě tento krém v létě příliš hydratační. Používala jsem ho pod rozjasňující make-up od Yves Rocher a měla jsem pocit, že pleť pudrem NYC není dostatečně zmatněná a že se stále dost lesknu (a to nemám s mastnou pletí problém). Takže jsem zkusila používat jiný krém a zjistila jsem, že tento krém je příliš mastný a pleť dělá hrozně lesklou. Nechápu jak by tohle mohl používat někdo se smíšenou pletí, když i já se svou pletí jsem měla takovýhle problém. Ještě mi ho paní v Yves Rocher doporučovala, že je na léto skvělý (sakra! už těm ženským nebudu věřit slovo, vůbec se v tom nevyznají). Spf 25 oceňuji a byl to vlastně záměr proč jsem si ho koupila.

Na fotu lze vidět bílý film, který krém zanechává když ho pořádně nerozetřete.

Celkově mám z tohoto krému spíš negativní pocity a to hlavě proto že: má příliš řídkou konzistenci, při nedbalém rozetření dělá na obličeji bílé šmouhy, do pleti se nevstřebává (minimálně po 3 hodinách), pleť je po něm příliš mastná a lesklá. Za sebe bych tento krém asi doporučit nemohla- Když nesedl mé pleti bez jakýchkoliv problémů jako jsou akné, mastná t-zóna, začervenání atp. tak nevím komu by tento krém mohl vyhovovat. Možná hodně suché pleti, ale to je jen můj odhad. Nevím zda tento krém vyzkouším v zimě a můj názor se nezmění, ale nejspíš ne, na zimu mám stejně jiné a lepší krémy a k tomuto se už nechci vracet. Cena za 50ml je 340Kč.

Máte někdo zkušenosti s krémy od Yves Rocher?

Žádné komentáře:

Okomentovat