sobota 13. září 2014

Jsem na votočvohoz!

Už delší dobu se snažím některé své věci prodat. Jenže pokaždé tyto věci na bazarových serverech ležely ladem a nikdo si jich ani nevšiml. Poté jsem si vzpomněla na votočvohoz, na zkoušku tam dala pár věcí a čekala jsem. Po několika úspěšných prodejích/výměnách jsem s tímto serverem opravdu spokojená a konečně jsem našla místo, kde si někdo mých věcí všimne. Proto jsem se také rozhodla svůj šatník (jak kosmetický tak i oděvní) vyměnit a dát některým věcem nový domov.


Víte, já jsem takový malý sysel a syslím všechno. Jakmile vidím že je to ve slevě, musím to mít. Na druhou stranu musím říct, že jsem se v posledních několika měsících hodně s touto zlou vlastností vypořádávala a teď už mi nedělá problém něco vyhodit (dřív to problém byl, protože VŠECHNO SE JEDNOU MŮŽE HODIT, ŽE). Dostala jsem se do pocitu, že většina věcí v mém pokoji jsou naprosto zbytečná.. Aby jste mi rozuměli, líbí se mi ty klasické fotky krásně uklizených, prosvícených a bílých interiérů, z kterých na Vás působí neuvěřitelný klid a pocit toho, že to musíte doma přesně takové mít. A proto se chci některých věcí takřka zbavit.


Každopádně tím chci říct, že svůj votočvohoz účet rozšiřuji o několik nových věcí a to většinou každý den. Zprávy si kontroluji ihned a je se mnou možné se na všem domluvit. Ovšem jednu prosbu na Vás mám, pokud by jste někdo měl o něco zájem, piště mi prosím s trochou úcty a slušnosti.. Většina věcí co prodávám je minimálně používaná či jen vyzkoušená (špatná velikost nebo mě to omrzelo, však to znáte). Samozřejmě mi piště a já Vám ráda pošlu víc informací i víc fotek. Tak doufám že Vás třeba něco zaujme a mé věci budou mít nový domov a budou dělat radost někomu jinému.

NAJDETE MĚ POD JMÉNEM:
NEBO ROVNOU ZDE.


Děkuji moc za pozornost a doufám, že se Vám třeba nějaké věci zalíbí a budou mít u Vás novou šanci. Mějte se krásně a carpe diem! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat