pátek 12. září 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Srpen 2014

Jako vždy touto dobou k Vám přicházím s článkem o spotřebovaných produktech. Některé produkty jsou spotřebované a některým už skončila expirace a tak patří do koše. Pojďme se tedy podívat o čem to dnes bude. (Trochu se mi dnes pomátla kvalita fotek, tak doufám že to omluvíte a nebude Vám to vadit)


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Bourjois - micelární voda (zde)
Creme 21 - sprchový krém z třešňových květů
Manufaktura - sprchový gel divoká třešeň (zde)
Playboy - deodorant play it sexy
Balea - mycí peeling pro problematickou pleť
Nivea - intimní mycí emulze s výtažky z heřmánku (zde)
Avon - luxe extravagance řasenka (zde)
Catrice - perfect resist make-up
Cutis Help - konopný noční krém
Lactovic - vyživující sprchový gel
La Roche-Posay - toleriane ultra


Bourjois - micelární voda byla skvělá a hrozně mě to mrzelo když mi došla. Hezky pleť odlíčí, nedráždí ji a lepivý film je na pleti minimální. Oční make-up už tak dobře neodličuje, ale s trochou trpělivosti to také jde. Klidně bych se dalšímu balení nebránila, ale je ještě několik micelárních vod, které bych chtěla vyzkoušet. Lahvičku jsem teď ještě znovu použila a bydlí v něm tonikum z Lidlu, které se mi svým obalem moc nelíbilo.
Creme 21 - sprchový krém z třešňových květů se mi svou parfemací moc nelíbil. Byla taková moc chemická a třešňové květy mi to moc nepřipomínalo. Konzistence byla lehce krémová, ne úplný gel a pěnivost nebyla špatná. Vzhledem k tomu, že tento sprchový gel stojí asi 80kč, tak mě moc nenadchnul.
Manufaktura - sprchový gel divoká třešeň je naopak něco úžasného, na co vzpomínám ráda. Třešně a ovesné mléko se zde na parfemaci opravdu vyznamenalo. Konzistence je hustá krémová a pění také dobře. Dost mě mrzelo, že vůně na těle po umytí nezůstala skoro vůbec a to otvírání se šroubovacím víčkem je také značně nepraktické. Pokud bych se chtěla ještě někdy hýčkat tak nějaký sprchový gel od Manufaktury ráda vyzkouším.


Playboy - deodorant play it sexy jsem měla několikrát, dřív to prostě frčelo a měla to každá holka. Vzpomínám na to, když jsme se po tréninku s holkami převlékaly v šatně, tak deodorant Playboy měla opravdu každá a voněli jsme všichni stejně. Teď tu vůni nemám ráda, připomíná mi i další vzpomínky na které se mi moc radostně nemyslí. Funkční to bylo jen trochu, zamezilo to zápach, ale ne na dlouho. Znovu si ho nekoupím asi nikdy, ač doma ještě nějaké balení mám :-( Taky máte s nějakou vůní někdy spojené vzpomínky a okamžiky?
Balea - mycí peeling pro problematickou pleť, jo kde jsou ty časy, když jsem nakupovala pleťovou kosmetiku od Balei :-D Abych byla upřímná, tak mě tou péčí zrovna moc nenadchly a teď na to koukám jinak. Tento mycí peeling/gel mám už hrozně dlouho a vyhazuji ho kvůli expiraci, ale také kvůli tomu, že jsem ho použila jen párkrát. Divně smrděl už při koupi a teď je to ještě horší. Konzistence je taková divná, že se mi na to nechce ani sahat. Pochopitelně to nic nedělá a nechci to doma skladovat.
Nivea - intimní mycí emulze s výtažky z heřmánku se objevila v nedávném velkém srovnávacím testu. Pro mě je to zatím jedna z nejlepších intimní péče co jsem vyzkoušela. Moc hezky voní, má tak akorát gelovo-krémovější konzistenci a umí udělat ten pocit svěžesti. Jediné co bych jí vytkla je cena, která je víc jak přeš 100kč za 250ml.


Avon - luxe extravagance řasenka  byla celkem dobrá, dělala hezké přirozenější řasy. Výdrž byla průměrná, ale hrozně rychle vyschla.
Catrice - perfect resist make-up jsem koupila v nějaké slevě už hodně hodně dávno. Za prvé je to nepoužitelný odstín, který by se hodil leda tak na maškarní, kdyby jsem chtěla jít za mrkev. Za druhé, má divnou konzistenci a z toho jsem usoudila že je prošlý (i když jsem ho už s takovou konzistencí koupila). Ponaučení? Nekupuj vše co je ve slevě. Fuj, do koše.
Cutis Help - konopný noční krém má už také překročenou expiraci. Jeho vůně byl vždy divná, ale teď mám takový pocit, že se hodně změnila i konzistence. Navíc jsem ho skoro nepoužívala takže byl zbytečně schovaný v šuplíku.
Lactovic - vyživující sprchový gel jsem měla v takovém malém vzorečku a spotřebovala jsem ho už dávno dávno. Teď jen pátrám v paměti jaký byl.. takže konzistenci měl hutnou, podobnou jako mají teď ty mléka do sprchy a voněl hezky krémově. Pokožku jsem neměla vysušenou ani podrážděnou, zkrátka mu nemám co vytknout, ale z jednoho vzorečku toho člověk moc nepozná, že. Plnému balení se nijak nebráním.
La Roche-Posay - toleriane ultra, tento krém mě snad z celé té jejich sady vzorků lákal nejvíce a nakonec to dopadlo úplně jinak, než bych čekala. Krém jsem klasicky nanesla na pleť, roztíral se bez problémů a do pleti se také hezky vstřebal. Jenže, ta parfemace! Po chvilce si říkám, "co to tady tak divně smrdí? Doufám že to není ten krém" a to si pište že to byl on. Smrdělo to jako plíseň či něco takového, docela mi to vadilo a jelikož jsem i přes to chtěla zkusit jeho účinky, tak jsem se snažila si krém aspoň nečim jiný více parfemovaným přetřít. Ještě, že jsem šla spát, jinak by krém šel rychle dolu. Ráno nebylo nic extra co by nezvládl jiný krém. Vzoreček jsem pak radši už nezkoušela a vyhodila do koše. Ne, víckrát ne, fuj.

V tomto spotřebovánu se objevilo docela dost věcí, ke kterých se nechci vracet. Jediné co bych si možná koupila znovu by byla  micelární voda od Bourjois, intimní emulze od Nivei a nějaký sprchový gel od Manufaktury. 

Co Vy, spotřebováváte? A je nějaká věc kterou jste si koupili už několikrát?

Žádné komentáře:

Okomentovat