pondělí 24. listopadu 2014

Dermacol - gelové linky

Není to dlouho, co jsem chtěla vyzkoušet nové gelové linky. Vlastnila jsem jenom jedny a byla jsem s nimi spokojená, ale něco mě lákalo vyzkoušet jiné a ujistit se v tom, že ty moje od Inglotu jsou zatím pro mě nejlepší. Nejvíce známé jsou v drogérii gelové linky lasting drama od Maybelline a poté asi scandaleyes od Rimmelu. Ale já jsem si na doporučení od Petry Lovely Hair vybrala gelové linky od Dermacolu.


 To bylo radosti, když jsem si nesla nové linky domů.. Balení je fajn, asi proti němu nemám žádné výhrady. Obsahuje štěteček ve víčku, který po spojení s víčkem vytvoří delší rukojeť. Štěteček mě osobně připadá moc velký a raději na linky používám jiný tenčí (31 T od Inglotu).


Jsou pěkně krémové a měkké, takže Vás netahají za kůži na víčku, ale hrozně špatně se s nimi kreslí. Barva se nedá nanést rovnoměrně a dělají takové šmouhy. Hůře se s nimi dělají ostré hrany a celkově jsou spíš takové rozmazávací. Pigmentace podle mého není prostě 100% a barva mi připadá dost našedlá. Výdrž mají dobrou, ale jelikož se mi linky nelíbí už po nanesení tak je nepoužívám ráda. Na fotu níže můžete vidět linky v akci, snažila jsem se o co nejlepší výsledek ale stejně tam nějaké ty chyby jsou.


Za 190kč bych od těchto linek čekala víc a docela mě zklamaly. Mají sice dobrou konzistenci, ale bídnou pigmentaci a špatně se s nimi kreslí. Dokonce jsem je už dala pryč a ani toho nelituji. Příště si opravdu nic na "doporučení" nekupuji, protože takovýhle lidi hodnotí všechno kladně, protože to mají zadarmo. Mě je naopak těch peněz dost líto :-(

Co Vy a linky, jaké používáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat