středa 26. listopadu 2014

Cien - sprchové gely

Není to dlouho, co se s kladnými recenzemi na Lidl roztrhl pytel. Jelikož zkoušet levné věci mě baví a navíc mám Lidl ráda, tak po jejich kosmetice pokukuji neustále. Naposled mě zaujaly sprchové gely, které měli velice nízkou cenu za velký obsah. Pojďme se podívat na to, jak nakonec u mě uspěli.


Sprchový gel má dost velké 500ml balení, takže do ruky nic praktického. Dávkuje se pomocí otvoru a má klasické zavírací víčko. Inspirace balení je jasná kopie od nejmenované značky. Konzistence je řidší, spíš gelová protože krémovou konzistenci si představuji tedy jinak. Pění docela málo, a na pokožce není tolik příjemný jako jsem zažila u jiných sprchových gelů. A teď to důležité, parfemace.. u růžového sprchového gelu je divná, sladší a dost chemická. Kokosová verze je na tom o něco lépe, ale stále z nich dost cítím chemii.


Nakonec musím říct, že jsem tyto sprchové gely trochu přecenila a nejsou zas tak dobré. Je vidět, že nízká cena není vždycky to nejdůležitější. Běhala jsem kvůli nim po všech čertech (mysleno prodejnách) a možná mi to ani za to nestálo (za těch tuším 39kč). Znovu si tento srpchový gel asi nemám potřebu kupovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat