pondělí 1. prosince 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Listopad 2014

Netřeba snad říkat, jak neskutečně rychle tento měsíc utekl (ale jo, zmínit jsem to musela)! V mém životě se odehrálo neskutečně mnoho věcí, ale to o čem Vám něco řeknu jsou mé spotřebované produkty. Najde se zde možná pár zajímavých věcí, ale jinak je to taková klasika jako sprchové gely a šampóny.


Soupis všech zmiňovaných produktů:
Ziaja - kozí mléko sprchový gel (zde)
Jessa - intimní gel (zde)
Palmolive - sprchové mléko
Balea - šampón pro citlivou pokožku
Ziaja - intimní gel s vůní konvalinek (zde)
Joanna - peeling brusinka
Maybelline - affinitone make-up
Nip + Fab - coconut late body butter
Signal - zubní pasta white now
Blanchette B - oční krém
Lancome - dream tone sérum
Ebelin - maxi pads
Linteo - satin odličovací polštářky (zde)


Ziaja - kozí mléko sprchové mléko mi trvalo neskutečně dlouho ho spotřebovat, až se za to stydím. Ono je dobré mít v tom používání trochu systém, protože pak nemáte zbytečně otevřených víc věcí (což mě se stává neustále) a máte větší šanci produkt řádně otestovat a hlavně spotřebovat. Toto sprchové mléko má krémovou konzistenci, pění jen lehce a vůně je nevtíravá jak čisté vyprané prádlo. Sprcháčům od Ziaji se nebráním, jen to 500ml balení Vám vystačí na dlouho a já je docela ráda střídám.
Jessa - intimní gel byl nedávno srovnáván ve velké recenzi podobných produktů (odkaz klasicky v názvu). Popravdě mě tento příliš neuchvátil, má řidší gelovou konzistenci, je bez parfemace a celkově mi nebyl zas tak příjemný. Znovu rozhodně ne.
Palmolive - sprchové mléko je pro mě rarita. V rodině ho kupujem už spoustu let a je to prostě klasika. Krásně jemně voní, velice dobře pění a na pokožce je příjemný. Produkty na mytí od Palmolive jsou skvělé a znovu a znovu je budu kupovat.


Balea - šampón pro citlivou pokožku, sice žádné problémy s pokožkou hlavy nemám, ale chtěla jsem tento šampón zkusit za účelem neusazování sulfátů a podobných věcí ve vlasech. Nakonec jsem to nějak neřešila a šampón používala na mytí štětců, na vlasy jen párkrát. Má gelovou konzistenci, nijak nevoní a celkem dobře pění. Asi nic závratného pro mě.
Ziaja - intimní gel s vůní konvalinek jste už také mohli vidět ve velké recenzi. Naopak tohle je produkt, který je super. Od Ziaji mám intimní gely asi nejraději, protože za nízkou cenu poskytnou skvělou službu. Niveu a klasický Lactacyd mám také ráda, ale ty už vychází cenově dráž. Ziaja má navíc výběr mezi gelovou a krémovou konzistencí. Já asi raději tu krémovější, ale u Ziaji mi ani ten gel nevadí, protože ty gelové mají zase hezčí a vetší výběr vůní. Konvalinka byla fajn (ač jsem na konvalinky alergická, tak zde mi nevadila) a už mám doma další tři balení. Mimochodem, gelová verze s vůní mandlí je top!
Joanna - peeling brusinka má sice malé balení, ale trvalo mi snad půl roku ho spotřebovat. Má hrubší zrníčka, což mi vyhovovalo a navíc skvělou vůni. Vůně je opravdu sladká, intenzivní, je cítit i z těla a hlavně není chemická. Znovu se peelingům od této značky nebráním.


Maybelline - affinitone make-up byl jeden čas můj hodně používaný make-up. Měla jsem asi třetí balení, ale teď když jsem ho chtěla zkusit tak už mi nějak nesedl. Na pleti je velmi výrazný a podle mého je spíš na sušší pleť. Co si tak pamatuji, tak krytí střední a výdrž nic moc. Musím ho už vyhodit, protože ho mám doma tak tři roky.
Nip + Fab - coconut late body butter byl jednou v ladyboxu a to byl fakt oblíbenec! Krásně voněl, jak karamel a hydratace byla víc než dobrá. Já jsem ho někdy používala i na obličej (ne, opravdu nevím proč jsem to dělala, když je tam napsané "body butter") a pleť mi po něm přišla o hodně hezčí :-D Už ho mám taky určitě dva roky, ale podařilo se mi ho spotřebovat. Znovu bych něco podobného určitě od této značky vyzkoušela.
Signal - zubní pasta white now byla moje první bělící pasta od této značky. Mám radši Colgate a byla jsem mu dlouho věrná, ale chtělo to změnu. Samotná pasta má modrou barvu, a bohužel hrozně barví kartáčky. Pokud máte bílé štětinky na kartáčku, tak počítejte s tím, že budou modré (já mám žluté, takže jsem nakonec měla kartáček zelený :-D). Takže pasta dost barví a ani nechci vědět, co by se stalo, kdyby mi pasta spadla na bílé tričko. Každopádně je pasta jinak fajn, ale Colgate mám radši. Příště si u Signalu musím dát pozor na tu modrou barvu, ale člověk do tuby nevidí, že.
Blanchette B - oční krém má rozbité dávkování, takže z něj špatně krém teče. Ale celkově mi připadá, že nic nedělal, takže jsem ho přestala používat a nepotřebuji ho doma mít. Stál asi nějak okolo 30kč? Nevím, každopádně tohle nepotřebujete.
Lancome - dream tone sérum jsem spotřebovala už déle a vzoreček našla až teď. Myslím, že měl takovou růžovou barvičku plnou shimmeru a tak celkem pleť rozjasnil. Vystačil asi na tři použití a tak mi účinky nepřišli nijak viditelné. Myslím, že tohle si kupovat nepotřebuji.
Ebelin - maxi pads, ano i přes tolik vyzkoušených odličovacích tampónků mi Ebelin přijde nejlepší. Tohle balení jsem měla na dovolenou, kam jsem si nechtěla brát nějaké velké množství. Jedná se o ty maxi tampónky, které jsou stejně jako ty malé z jedné strany texturované. Jsou velice jemné, na pleti příjemné a svůj tvar celkem drží.
Linteo - satin odličovací polštářky byly fajn, jemné ale tvar moc nedrží. Jsou hodně podobné těm od Today, akorát Today vychází levněji. Znovu nejspíš ne.

A co jste spotřebovali v poslední době Vy? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat