středa 3. prosince 2014

WISHLIST na Prosinec 2014

Dát dohromady tenhle wishlist byla opravdu fuška :-D Ale alespoň tak zjistíte, že většinu věcí už máte a v podstatě nic nepotřebujete (když neberu v potaz klasické drogérkové věci). Tohle je jsou takové libovky, které bych chtěla vyzkoušet a rozmazlovat se jimi :-) A věřím, že je získám, protože mě čekají narozeniny a k tomu budou Vánoce - tzn. odměnu a radost si přece musím udělat!


Ke dvěma prvním sadám se snad ani nebudu nijak zdlouhavě vyjadřovat.. prostě jsem se už před časem do Nuxe tak nějak vzhlédla. K narozeninám jsem si chtěla koupit HydraQuench cream od Clarins (což je také srdcovka numero uno), ale nepodařilo se mi ho sehnat v té Vánoční sadě co jsem chtěla. Tak jsem se rozhodla pro kompromis Nuxe, ale ten teď zas nemají na parfums na skladě :-( Doufám, že aspoň do Vánoc zase naskladní a já se tak budu moct těmito produkty hýčkat!
První sada obsahuje noční hydratační krém, hydratační krém pro normální až smíšenou pleť a rozjasňující krém. Druhá sada obsahuje prodigieuse hydratační krém, multifunkční suchý olej, multifunkční suchý olej se třpytkami a svíčku.
Inglot - korektor pod oči, sice jsem si před pár dny koupila podobný korektor od Inglotu, ale pod oči mi moc nesedí. Slečna v Inglotu mi ho doporučovala (stejně jako mnoho jiných věcí, ale nich o nic nevěděla), ale kosmetice podle mě nerozuměla vůbec. Nakupovala jsem v zahraničí a slečna mi anglicky nerozuměla, což byl fakt handicap. Nabízela mi gelové linky a když jsem jí řekla, že ty co mi nabízí mám v černém momentálně na očích, tak mi je začala nabízet v černém.. no takhle se to stalo u několika produktů. Pak mi k nákupu napočítala pudr za 1190Kč a já si toho všimla až v autě a vrátit peníze mi nechtěla.. takže s nakupováním v zahraničním Inglotu mám špatné zkušenosti a té slečně bych fakt dala pár facek!!! No tím chci říct, že potřebuji nový korektor pod oči v pěkném světlém odstínu na zimu.
Yves Rocher - limitka mě opravdu zaujala, sice jsem jí nijak svou pozornost donedávna nevěnovala, ale dnes mi přišel kupónek na slevu nějaké sady tuším za 490kč 6 věcí? Ta ostružina by nemusela vonět špatně, ale určitě i lesní plody i pomeranč bude super. Každopádně brzo zajdu do Yvesu a všechno jim tam řádně očuchám. Snad mě Yves překvapí a nebudu už vzpomínat na nepovedený krém.
Gap 1969 byla láska na první pohled a poté i na první přivonění. Nemám moc ráda recenze vůní, protože z pouhých slov nepoznáte jak by Vám ta vůně sedla. První růžová bright verze Gapu se mi líbila, ale furt mě tolik ke koupi nepřesvědčila, to až teď tato verze Imagine - která mi fakt sedne. Jelikož už kolem téhle lahvičky chodím asi rok, tak bylo na čase se rozhoupat. Chci jí. Už léta používám Beyonce, ale cítím, že je čas na změnu. S taťkou jsme velcí odborníci přes vůně a on se v tom naprosto vyžívá, tak co je jednodušší, než chlapovi říct "přála bych si tohle k Vánocům/narozenínám" a on pak nemusí vymýšlet dárek a jde na jistotu. Imagine je krásná sladká vůně, která přesně představuje mě :-D
Nyc - tekuté oční linky jsem viděla už na několika webech a četla jsem na ně pozitivní ohlasy, vzhledem k ceně. S tekutými linkami mi to nikdy moc nešlo, umím to jedině s gelovými linky a štětečkem. O to důvod víc je vyzkoušet. U nás stále nejsou k dostání, ale kdybych jela třeba do Německa tak se po nich určitě podívám.

A čímpak si uděláte radost třeba na Vánoce Vy? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat