pondělí 8. prosince 2014

NAKOUPENO za Listopad 2014

S posledním článkem o nakoupených produktech to nebylo moc žhavé, ale tentokrát jsem se zlepšila (nebo pohoršila?). Musím říct, že jsem teď se svým stavem nakupování velice spokojená (samochvála smrdí, ale), mám ve všem lepší pořádek a systém. Teď mě vzhledem k blížícím se Vánocům pohlcuje nakupování pro druhé, což je daleko obtížnější než nakupovat pro sebe. Podívejme se, ale na to čím jsem si v měsíci Listopad udělala radost já a v týdnu Vám ukáži nějaké mé tipy na dárky.


 Soupis všech zmiňovaných produktů:
Ziaja - intima proti podráždění
Ziaja - intima neutrální
Ziaja - krém na ruce kozí mléko
Ziaja - oční krém kozí mléko
Palmolive - sprchové mléko delicate care
Fa - sprchový krém cacao butter & coco oil
Dove - sprchový krém visible care toning
Inglot - stín na obočí (567)
Inglot - ysm krémový make-up (49)
Inglot - krémový korektor (34)
Inglot - matující sypký pudr s3
Loreal - true match make-up (d1.w1)
Dermacol - fixující sypký pudr (transparent)
Iseree - maxi odličovací polštářky
Iseree - čistící ubrousky pro normální pleť
Dr, Popov - tea tree oil


Ziaja - intima proti podráždění, jak už možná víte, v takovém mém testu intimních produktů u mě vyhrála Ziaja. Proto je úplně normální, že mám doma další balení. Krémovou intimu jsem už měla, ale tentokrát jsem chtěla zkusit jinou. Liší se v podstatě asi jen určením, jinak jsou vším i parfemací stejný. Líbí se mi, že tyhle krémové verze mají pumpičku, což je znatelně praktické.
Ziaja - intima gel neutrální je fakt vůní neutrální, ale zároveň pěkný. Je takový normoš, ale třeba ten s vůní mandlí je top!
Ziaja - krém na ruce kozí mléko je snad nejznámější produkt od Ziaji. S krémem jsem byla velice spokojená a už mám nové balení. Koupila jsem jich několik a asi jím obdaruji známé. Má krásnou čistou vůni, rychle se vstřebává a hydratace je znatelná.
Ziaja - oční krém kozí mléko jsem koupila mamce, ale sama taky jeden mám. Ještě ho nemám v plánu rozdělávat, protože používám od Ziaji ten petrželkový.


Palmolive - sprchové mléko delicate care je pro mě největší překvapení tohoto měsíce! Scháněla jsem nějaký sprcháč, protože ty od Cien mě celkem zklamaly a už jsem je používat nechtěla. Přitom jsem narazila na dlouho zapomenutý a oblíbený Palmolive v té nejkrásnější vůni co znám. Ta vůně mi připomněla dětství, protože vím, že jsme ho kupovali. Fakt jsem sprcháč v této parfemaci neměla tak osm let. Nádherná sladká mandlová vůně, kterou si zamiluje každý - pro mě rozhodně must have a teď v zimním období se s ním rozmazluji. Musíte si ho aspoň očichat! Jinak klasicky u Palmolive: dost dobře pění, krémová konzistence, nevysušuje, vůně je cítit i na těle.
Fa - sprchový krém cacao butter & coco oil voní také spíše sladce a když už, tak jsem se těmi sprcháči musela zásobovat. Ještě jsem ho nezkoušela, ale třeba Fa s Acai voněl taky dobře. Líbí se mi nápis "oil" tak snad by mohla být i hydratace znatelná.
Dove - sprchový krém visible care toning tu hydrataci slibuje a musím říct, že pokud někdo netrpí na suchou pokožku tak by mu to mohlo stačit. Má velmi hustou konzistenci, podobnou tělovým mlékům do sprchy. Mě stačí, mazat se po něm nemusím a pokožka není nijak vysušená. Teď ho ale střídám s Palmolivem výše.


Inglot - stín na obočí (567) je asi to nejlepší co mě v kosmetice mohlo potkat. Mám už roky odstín 569, s kterým jsem sice spokojená, ale když mám tmavší vlasy tak bych potřebovala lehce tmavší - a tak jsem si koupila 567. Je hodně do šeda a neobsahuje žádný teplý tón, což je super. Ale když nemám úplně černé vlasy (třeba čerstvě obarvené) tak mi více vyhovuje ta 569. Jinak vlastnosti mají stejné: pigmentace střední až vyšší, obsahují droboulinké rozjasňující částečky (které nejsou vůbec vidět, takže se není čeho bát, ale jsou tam), vůbec nepráší  + s dobrým voskem uděláte excelentní obočí.
Inglot - ysm krémový make-up (49) používám tak měsíc, ale stačila jsem si ho dobře vyzkoušet a celkem i oblíbit. Do nedávna jsem používala CC od Bourjois, ale to je na mě moc hydratační a znatelně víc jsem se po něm leskla. Takže jsem hledala něco se zmatňujícím finishem. Je takový hutnější, do pleti ho zapracovávám round topem. Má pěkné střední krytí a dobře maskuje i kruhy pod očima (já je moc velké nemám, ale používám ysm i na ně). Výdrž fakt slušná, ale to se určitě vše pak dozvíte v podrobnější recenzi. Inglot zbožňuji hlavně pro ten jejich velký výběr odstínů!
Inglot - krémový korektor (34) moc dobrá volba nebyla, ale snažím se mu přijít na kloub. Chtěla jsem nějaký korektor pod oči, a slečna v zahraničním Inglotu mi nabízela naprosto všechno. Jelikož nerozuměla anglicky, nerozuměla pochopitelně mým požadavkům a tak jí bylo všechno jedno, říkala mi jen "yes, yes" a viděla ze mě dobré peníze. No určitě by ze mě vypadlo na tu slečnu několik sprostých nadávek, protože mi k nákupu pak napočítala dvakrát sypký pudr níže za 1190kč a já si toho všimla až v autě (pochopitelně mi peníze nevrátila). Každopádně korektor je ve skvělém světlém odstínu, je hutnější a má celkem slušné krytí, ale pod oči se absolutně nehodí. Snažím se ho používat, ale zatím mi moc nesedí.
Inglot - matující sypký pudr s3 jsem ještě nezkoušela, ale doufám, že za těch 1190kč bude stát za to! Jinak už do Inglotu nikdy nevstoupím :-D
Loreal - true match make-up (d1.w1) je má láska, kterou jsem měla vysněnou už dlouho, konkrétně tedy ten odstín. Kupovala jsem ho v zahraničí, protože je u nás absolutně nesehnatelný. Teď je na mě světlý, ale uvidíme co s mým odstínem pleti zima ještě udělá. Každopádně se na něj už těším!
Dermacol - fixující sypký pudr (transparent) je takový znovuobjevený produkt. Mám ho doma už v té tónované verzi, ale ta je spíš na léto. Jak se mi teď pleť začala více lesknout (nechápu proč), tak jsem sháněla nějaký více zmatňující pudr. Není špatný, určitě se o něm dozvíte v podrobné recenzi. Do kabelky to moc ideál není, navíc se mi zase a klasicky rozbil NYC takže sháním nějaký kompaktní pudr pro takovou tu nouzovku. Víte o nějakém dobrém kompaktu?


Iseree - maxi odličovací polštářky jsem v Lidlu viděla prvně a tak jsem je automaticky vzala. Velké jsou fakt fajn, ale jak na co. Na večerní odličování se rozhodně hodí, ale když chci ráno použít jen tonikum tak mi stačí malý tampónek. Velké jsem měla i od Ebelin, které si kupuji na cesty (a jsou nejlepší).
Iseree - čistící ubrousky pro normální pleť, no recenzi bych na tyto ubrousky už také mohla udělat, protože jsem vyzkoušela obě dvě verze. Říká se, že ty růžové jsou lepší, ale co myslíte Vy?
Dr. Popov - tea tree oil mi hodně pomáhá s mou otevřenou ránou na ruce. Je fakt, že když se s tím mažete několikrát denně tak je ta parfemace už hrozná, ale zvyknete si. Za 25ml zaplatíce asi 200kč, což není málo ale opravdu to pomáhá. Připadá mi účinky podobný jako hemagel, který stojí okolo 150kč za pouhých 5ml. Tea tree oil testuji i na různé ranky, odřeniny i akné takže určitě si o něm ještě u mě přečtete. Jinak jsem s ním zatím spokojená, ona se žádná věc nezahojí rychle, ale výsledky jsou podle mě znatelné.

Toť vše a co jste nakoupili Vy? :-) Určitě budu ráda za vaše tipy a rady.

Žádné komentáře:

Okomentovat