úterý 16. prosince 2014

Chvilka v drogérii - Prosinec 2014

Určitě se teď nemůžete nabažit těch všech Vánočních článků :-) bohužel, u mě je asi nečekejte.. Momentálně nemám skoro vůbec volný čas a tak je i blog trochu opomíjen. K Vánocům se asi moc vyjadřovat nebudu, protože to nejsou pro mě zas tak BOOM svátky. Bohužel je netrávím v kompletním počtu členů rodiny a smysl dávat si dárky je mi už také nějak cizí.. Většinu věcí co potřebuji si stejně koupím přes rok a nečekám na Vánoce. Ale klidně mi povězte, jak to s tímto svátkem máte Vy?


Essence limitka v Tetě.


25% sleva na Astor kosmetiku v prodejně Teta. Určitě bych doporučovala vyzkoušet lip butters, které jsou k sehnání v pěkném počtu odstínů.


Troška té pánské kosmetiky značky Nivea, není nikdy špatným dárkem. Nyní tedy v Tetě za lepší ceny.

Našla jsem i pár parfémů ve výprodeji, ale testry nebyly. Ten Beckham by ale nemusel vonět špatně..


Rozhodně balíčky Nivea a Adidas nic nezkazíte, sama jsem jimi ráda obdarována :-)


U Nás doma vede Listerine. Už od té doby co to byla žhavá novinka tak ho kupujem a doslova po litrech. V Tetě mají velice dobrou akci 1L za 99kč.


Limitka Essence v Rossmanu. Tuším že ten bílý rozjasňovač už byl minule. Nic moc co by mě zaujalo.

Nevím zda tato akce ještě probíhá, ale nedávno byla 25 sleva na NYC. Bohužel se mi zase (a jak už to bývá zvykem) NYC pudr rozbil, ale nestačila jsem si dojít pro nový. Uvažovala jsem o tom sypkém, zkoušel jste ho někdo? Mám je teď celkem v oblibě, jen jsou značně nepraktické!


Pár těch balíčků můžete nakoupit na poslední chvíli i při kupování potravin v Lidlu :-) Dermacol má zde pěkný výběr, jinak klasika Adidas atd.


Takhle velké balení šampónu a kondicionéru Timotei vidím prvně, každopádně je k sehnání také v Lidlu.

Lidl mě děsně baví! A hlavně jeho každotýdenní nové akce a produkty. Řada Deluxe obsahuje vždy něco zajímavého co musím zkusit.


V Rossmanovi jsme zahlédla i nějakou novou řasenku od Gabriella Salvete.


V DM jsou sprchové gely Dermacol za 40kč. Já osobně jsem si koupila ten nový s irskou kávou a voní opravdu pěkně sladce, karamelově.. no těším se až ho vyzkouším.

Výhodné balení Rexony za 80kč. Dříve jsem jí nijak pozornost nevěnovala (až na maximum protection, to je mimochodem super) ale nyní zjišťuji, že je to jedna z těch značek, které fungují. V posledních měsících jsem si oblíbila Niveu, která je ale mou klasikou. Dále mě neskutečně překvapily deodoranty od Adidasu a nyní i Rexona.


Určitě není špatným dárkem pro nějakou slečnu slavná micelární voda od Lorealu, která je nyní v DM za 100kč.

Nějaké ty pasty Colgate ve slevě, já osobně mám nejradši ty Max white one, které se vyplatí kupovat jedině v akci (ale mám pocit, že je zas zdražily).


Nové koupelové tyčinky, které mě posledně za tu cenu (50kč kus) nenadchly :-(


Různé jiné koupelové potěšení vypadá na pohled hezky.


Dnes jsem byla naprosto ohromena skvěle zásobovaným Alverde v DM na 5.květnu. Dokonce i stále vyprodané gely na obočí jsou zde k mání. Já jsem si už jeden brala do ruky, ale mám pocit, že ja na mé skoro černé obočí dost hnědý :-/ Zkoušel jste ho někdo s velmi tmavým obočím?


Ach, nedávno jsem se do Alverde zas zamilovala, vyzkoušela jsem jeden jejich produkt, který je naprosto úžasný (brzy Vám o něm povím:-)! Není nic hezčího než vidět krásně uspořádaný a celý sortiment.


Dnes jsem si pořídila novou barvu na vlasy mousse od Lorealu. Poslední barva se mi z vlasů a hlavně z odrostů dost rychle vymyla, tak jsem potřebovala něco nového. Hlavně to mám s barvením dost těžké, když mé vlasy sahají do délky 60cm.. proto jsem chtěla zkusit něco ne moc fyzicky i časově náročného. Šup a byla tu a zrovna ve slevě tahle barva! Vzala jsem si odstín 300, tmavě hnědá a právě tu sedím s ručníkem na hlavě a jsem zvědavá jak to dopadne :-D PS: zatím spokojenost, aplikace velice snadná a rychlá, výsledná barva mi sedí a jen jsem zvědavá jak dlouho vydrží.


Inglot má nový HD make-up a také nějakou kolekci laků, linek a stínů sladěné barevně k sobě. HD make up je opravdu velice velice krycí, na první pohled vypadal pěkně, ale zas úplně vyretušovanou pleť mít nepotřebuji, cena je okolo 900kč.


Nové stíny v limitce od Catrice hodně chválila GetTheLou. Uvažuji o něm, jako o dárku mé tetě k Vánocům..

V Globusu mají pěkné balíčky, hlavně asi těžko sehnatelné (u nás a mimo Prahu) Ziaji. Dále mě také zaujali sety Dr. Poppov, Cannabis a Dove.


A to je na závěr vše! Budu moc ráda, pokud se mi svěříte s nějakým svým oblíbeným produktem - ať si můžu udělat radost něčím pěkným tedy pod tím stromečkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat