pátek 27. června 2014

Catrice - matt bronzing powder

Dlouhou dobu jsem si vystačila jen s make-upem, pudrem a řasenkou. Poté jsem přidala něco jako tvářenku, byly to ale takové ty lehce bronzující perly od Oriflamu, které měli pigmentaci nižší a mě se efekt opravdu líbil. Tuším že mi pak došly, nebo jsem je ztratila a už jsem je nikdy používala. (Docela škoda, ráda bych je teď asi zkusila znovu). Pak jsem tedy tvářenku vyměnila za tužku na obočí, a vše ostatní bylo při starém. Až teď po nějaké době, jsem se zase začala trochu zaměřovat na to, jak vzhled obličeje trochu vylepšit pomocí nějakých pudrových produktů. Začala jsem tedy s rozjasňovačem od Catrice, pro začátky byl dobrý, ale myslím si že do takovéhle věci se vyplatí více investovat, protože Vám vydrží dlouho. Momentálně používám jako rozjasňovač sparkling dust od Inglotu v odstínu 02 (vážení, to je opravdu něco!). Hrozně mě začalo zajímat konturování a naprosto zbožňuji Kim Kardashain look.. tak jsem ve svém wishlistu měla NYC bronzer, ale pak jsem nějak zatoužila po Catrice sun glow. Když jsem ale zjistila, že u stojánku je i matná verze, brala jsem ji. A o té to dnes bude..


Bronzer má průhledné víčko se stříbrným spodkem. Otevírá se bez problémů, balení je celkově bytelné, což i za ty poměrně nízké ceny co Catrice má je super. Jen za tu dobu co ho už mám, je to přední víčko poškrábané, což je škoda ale nápis drží. Dále je fajn, že jde víčko otevřít až na doraz dolů (viz foto níže), takže zde nehrozí že by se Vám nějak zlomilo. Mám odstín 030 medium bronze, přičemž je k dostání ještě 020 deep bronze a myslím že jsem někde na netu viděla i 010. Podle obrázků na oficiálních stránkách Catrice, vypadá že je 020 tmavší, ale je to nejspíš jen tím, že je více do růžova a 030 do oranžova.


Barva je tedy taková teplejší oranžovo hnědá a je opravdu matná. Mám tmavší odstín pleti, ale ta oranžová ke mě moc nesedí, není to špatné ale vím že odstínově mi může něco určitě sedět lépe. Není příliš tvrdě lisovaný, takže s nabíráním na štětec není problém. Já na něj používám syntetické štětce, takže mi ani nepráší, s přírodníma to může být jinak. Pigmentace je podle mého střední, přičemž mi to přesně akorát vyhovuje, protože kdyby byl více pigmentovanější tak bych si zas musela dávat pozor na množství. Takhle je aplikace opravdu snadná a dobře se štětcem ztrácí. Výdrž je velmi dobrá, na to že je to produkt z drogérie si myslím, že je to super. Když se tedy líčím okolo 7h ráno a domů se vracím okolo 17h, bronzer tam ještě je, ale ne v takové intenzitě jako ráno. Každopádně si myslím že výdrž v tom dobrém stavu je nějakých 6 hodin.


Ještě jsem zapomněla zmínit reliéf, který je celkem pěkný. Není sice ničím výjimečný, ale líbí se mi když mají pudrovité produkty nějaký reliéf, až je to pak škoda používat. Fotky jsou focené na normálním denním světle, ač se snažím sebevíc zachytit přesnou barvu, někdy to občas nejde. Takže Vás upozorňuji, že bronzer je ve skutečnosti více do oranžova, což je asi jeho jediné mínus. Na fotce níže najdete swatche, prví je z více vrstev bronzeru a druhý je jen po jednom přejetí prstem.


Přiznám se že tohle je můj první bronzer vůbec (až na ty perly od Oriflamu a hnědou tvářenku). Vzhledem k ceně 104kč je opravdu dobrý a pokud s brozenzery začínáte, tak asi s tímhle neuděláte žádnou chybu. Jedině je dobré si dát pozor na odstín, protože 030 je tedy celkem do oranžova

Co vy a bronzery, používáte je?

Žádné komentáře:

Okomentovat