středa 25. června 2014

Já a boj s bloggerem.

Tento článek bude jednoduchý, nezajímavý a hlavně tedy nekosmetický. Možná to bude zajímavé pro blogerky, které si také spravují nějaký svůj web a možná na to mají stejný názor jako já. Jedná se hlavně o stížnost na blogger. Nevím jestli to je moje chyba (něco samozřejmě z mé části ano), ale s bloggerem se mi teď nespolupracuje vůbec dobře. Mění se zde po nahrání kvalita fotografií a úplně se mi rozhazuje formát textu. Kolikrát se to ani neuloží a nebo to trvá moc dlouho. Mojí první nevýhodou asi bude to, že už nemám rychlý počítač a internet taky není zrovna od upc. Konkrétně mám tedy notebook, který je neustále plný a práce s ním není vůbec jednoduchá a rychlá.
A to, co mě opravdu rozčiluje, je mobilní blogger. Nevím jak je to třeba u Androidu, ale na iOS 7 není tato aplikace skoro vůbec použitelná. To že je to graficky jednoduché mi nevadí, ale to že se tu v podstatě nic jiného než psát nedá, mi vadí. Nejdůležitější věci zde prostě chybí, je to jak kdyby jste psali prostě sms, ba i horší. Nemůžete zde přenastavovat publikování, měnit zarovnání a na nějaké odkazy či vkládání fotek můžete rovnou zapomenout. Achjo, je to fakt škoda, protože já mobil používám neustále a bylo by pro mě výhodou to moct psát i na něm. Hlavně mě to teď štve, když jedu už v neděli na dovolenou a notebook si s sebou brát nebudu. Možností je zde iPad, ale na tom je to stejné jako na iPhone, takže beze změny. Tak doufám, že i přes to se mi podaří občas nějaký ten článek publikovat, ač budu relaxovat a na blog zbude málo myšlenek. Chystám se do Itálie (teď už tam momentálně jsem), takže určitě nehodlám minout známou kosmetickou značku Kiko. Pokud to tedy půjde, ukázala bych vám jejich místní drogérie a nějaké ty obchody. Za největší výhodu z kosmetického hlediska považuji to, že budu mít Sephoru asi dvacet minut od místa bydliště. Tak uvidíme, co si nakonec pořídím za odměny (za ten náročný školní rok:-D) a určitě Vám to pak ukážu v nakoupených produktech.



Tímto končím, zase jsem Vám řekla úplně zbytečné informace, ale jen jsem si chtěla na ten mobilní blogger postěžovat. Musím se Vás tedy zeptat milé blogerky, jaké zkušenosti s bloggerem máte a používáte jeho mobilní verzi?

Žádné komentáře:

Okomentovat