úterý 24. června 2014

Zdravím ze Sant Agostino!

Jak už je z názvu poznat, jsem právě na pláži Sant Agostino. (Celkem fascinující, že je zde wifi:-D) Jak už jsem jednou zmiňovala, mobilní blogger stojí za prd, takže doufám že to bude alespoň v nějakém normálním formátu. Upřímně Vám řeknu, že počasí jsme zatím nechytli moc dobré. V pondělí bylo zataženo a pršelo, dnes odpoledne už svítilo sluníčko  , ale fouká hrozně vítr. Tak doufám, že už to s počasím bude jen lepší. 

(Pláž Sant Agostino, foceno iPhonem)

Už jsem zde stihla obejít pár obchodů, ale když se to tak vezme, tak to není zas tak odlišné jak u nás. Ale je pravdou, že kvalita je zde na lepší úrovni, hlavně v potravinách. Včera jsme si například koupili špagety o 500g za 10kč a džus za  20kč. Špatety byly kvalitní a džus se nevyrovnal ani těm našim za 60kč (u nás se například píše, že koncentrace ovoce je 100%, ale tady by to na ty samé poměry mělo být tak 300%). A hlavně mě naprosto překvapilo, jakou zde mají lidi důvěru (v Coopu zde mají systém, že si lidé markují věci sami ve svém košíku pomocí takové čipové pistole) a prostě nekradou (kdyby to bylo u nás, tak většina lidí krade a podvádí). Musím Vám pak povědět, jaké to tu je, a jaký je zde život. Mě se tu líbí, a nevadilo by mi zde žít. Dnes jsem si udělala radost návštevou v Sephoře. Koupila jsem si tonikum od Sephory, které jsem potřebovala a pak kazetku od Benefitu. Ješte hodně uvažuji o koupi jejich slavné řasenky a báze. Máte s nimi nějaké zkušenosti? Pak Vám asi více rozepíši, jak je to tu s kosmetikou. 


Jsem moc ráda, že jsem se Vám mohla alespoň trochu ozvat. Mějte se krásně a doufám, že je u nás v CŘ taky hezké počasí :-) 

Těšíte se na léto? A co plánujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat