úterý 22. července 2014

Chvilka v drogérii - Teta Červenec 2014

V Liberci je to s prodejnami Teta doslova žalostné. V centru města byly do nedávna tři, a zrovna tu nejlepší zrušily. Dnes jsem byla navštívit zbylé dvě, a prostě se přes to nemůžu přenést, ale je to tam ošklivé. Nechodím tam ráda, ale Teta má občas dobré akce (například nedávno 50% sleva na Maybelline). Závidím těm, kteří mají poblíž novou Tetu, protože u nás je to jedním slovem pfuj. Nějak jsem se tam po ničem ani neohlížela, jen jsem okoukla limitku essence.


Limitka obsahuje:
Mini barva na rty 55kč
Deo ubrousky 30kč
Balzám na rty 80kč
Stylingový set 105kč
Laky na nehty 50kč
Cestovní rozkládací taštička 100kč
Tvářenka a rozjasňovač 100kč
Suchý šampón 80kč
Oční stíny a oční linky 65kč

Pokud vím tak to je starší limitka, ale jak vidíte v některých prodejnách je spíš jako nová.


Celkem se mi líbil Stylingový set za 105kč. Kdyby mi bylo 12let asi bych si ho koupila. Kvalita nic moc, ale ta pinzeta mi připadala velmi dobrá.

Zdroj obrázku.

Momentálně je aktuální limitka Viva Brasil, která má opravdu veselé barvy. Ovšem mě už nějak ta Essence neláká. Používala jsem od nich make-up, byl pro mě mezi prvními, které jsem zkoušela. Pak si mě Essence naprosto získala stíny na obočí. Ale postupem času, i ty ten set na obočí vytlačil Inglot s neuvěřitelně lepší kvalitou a výsledkem. Už nějaký čas jsem si od této značky nic nekoupila.

Jaký máte Vy vztah k Essence? Kupujete nějaké jejich výrobky?

Žádné komentáře:

Okomentovat