sobota 5. dubna 2014

Dermacol - harmonizující tělové mléko, belgická čokoláda

Jednou jsem byla na nákupu v Lidlu a uviděla jsem tam toto tělové mléko, které bylo zlevněné na nějakých 39 kč. Na výběr tam byla pistáciová a tato čokoládová verze, vzala jsem tedy tu belgickou čokoládu ale s domněním že je to sprchový gel. Až pak doma jsem zjistila že je to tělové mléko. Nejsem člověk co by se rád celý před spaním mazal, ale tak zkusila jsem toto tělové mléko používat a teď se chci s Vámi podělit o mé zkušenosti a poznatky s ním.


 Začnu klasicky obalem, který je zde takový měkký plastový. Design se mi líbí moc protože úplně přesně vystihuje tu vůni tělového mléka co je uvnitř. Jelikož se tedy jedná o kombinaci čokolády a pomeranče, tak to barevné provedení je prostě dobře sladěné. Nevím proč, ale i takovéhle maličkosti oceňuji protože ne vždycky obaly vypadají tak jak je třeba právě charakterizuje ta vůně nebo účel použití. Jen je trošku škoda že není balení více průhledné protože pak nevím kolik mi produktu ještě zbývá. Třeba takový ten průhledný proužek na straně balení a pak by jste viděli kolik tam toho ještě je, nebo něco na podobný princip. Nevadí mi to úplně jen že by to bylo tak více propracované. Balení má 200ml.


Dávkování a otevírání je jednoduché, klasické otevírací víčko s malým otvorem, pomocí kterého vymáčknete mléka akorát a množství se dá dobře korigovat. Vůně je naprosto úžasná! Neznám žádné tělové mléko, které by vonělo takhle skvěle a přitom to nebyla ta chemická vůně. Při přivonění cítím opravdu čokoládu a pomeranč, klidně bych to i ochutnala. Konzistence mléka je trochu vodovitější, má světle oranžovou barvu, nelepí a vstřebává se celkem rychle. Když se mažu od spodu nahoru, tj. od nohou po ruce, tak než se dostanu k rukám je mléko na nohách už vsáklé. Na těle nezanechává mastný či lepivý film, můžu se jít hned obléct nebo jít do postele.


V originálním popisu se píše, že ta harmonická vůně by Vám měla uvolnit mysl, rozveselit, odstranit napětí a harmonizovat duši. Tomu bych klidně i věřila, protože vůně je fakt skvělá. Do posuď to byla celkem chvála, ale co se týče hydratace tak nic moc. Nemám moc problémy se suchou pokožkou takže nepotřebuji nějakou extra péči. Přijde mi že mléko moc nehydratuje, ba naopak. Když jsem mléko použila večer, tak jsem ráno měla kůži zase vysušenou. Takže, voní to hezky ale účinky nic moc - spíš nic než moc. Přijde mi to jen jako voňavé tělové mléko. Za tu cenu za jakou jsem ho koupila já nejsem moc naštvaná že je produkt na nic, ale rozhodně bych si ho už znovu nekoupila. Sprchové gely této značky mě lákají vyzkoušet, ale tělové mléka už ne. Klasická cena tohoto mléka je 99 kč.

Máte nějaké zkušenosti s tělovými produkty od Dermacolu?

Žádné komentáře:

Okomentovat