pondělí 7. dubna 2014

PROM Make-up 2014

Na úvod musím říct že je tohle můj 100 článek! O víkendu jsem byla na Maturitním plese a během příprav mě napadlo to, že Vám můžu trochu ukázat jak to mé připravování probíhalo. S make-upem jsem to nijak nepřeháněla, protože se držím pravidla že méně je někdy více. Už mnohokrát jsem totiž dělala na nějaké výjimečné události různé změny a bohužel nikdy se mi to nevyplatilo. Například jsem si udělala vlny v den co jsem se šla fotit na pas, no dopadlo to příšerně a za svojí fotku se hrozně stydím. Minulý rok jsem se na Maturitní ples udělala také vlny, a dopadlo to zase hrozně. Já mám na ty vlny nějakou smůlu. Tentokrát jsem to ovšem nepřeháněla, dala jsem přednost rovným vlasům a klasickému líčení s trochu výraznějšími konturami a pohledem.


Nejprve začnu vlasy protože než mi mezitím trochu uschnou, můžu si připravit oblečení nebo už začít s make-upem. Do vlasů jsem nastříkala sprej proti lámavosti od L'orealu a poté jsem je rozčesala mým oblíbeným Tangle teezerem Aqua. Do délek vlasů a na konečky používám olej od Balei, který mám už asi přes rok a furt není prázdný. Líbí se mi jeho vůně a dostupná cena. Kopřivovou vodu jsem nanesla na pokožku hlavy a chvíli ji masírovala. Poté jsem se už přesunula k samotnému mytí vlasů.


Použila jsem šampón Diamond oil od Redkenu, poté jsem nanesla masku 3 Minute miracle nechala ji působit 15 minut a pak smyla. Maska 3 Minute  miracle pro mě není až takovou peckou jak se o ní říká, co se týká českých recenzí tak jsem moc kladných ohlasů také neslyšela. Jako konečnou oplachovací péčí jsem zvolila kondicionér pro dlouhé vlasy také od značky Aussie, aby se vlas po masce uzavřel. Do ručníkem vysušených vlasů jsem aplikovala olejíček All soft argan-6 oil, který se mi momentálně krásně stará o roztřepené konečky a zabraňuje vzniku dalšího třepení. Navíc olejíček také krásně voní. Vlasy jsem nechala trochu volně uschnout a poté jsem je vyfoukala za pomocí fénu od Rowenty CV 7650 D0 Silence Respect AC, který je mimochodem naprosto úžasný! Fén byl označen jako nejtišší v Evropě - je to sice vtipná nálepka ale je opravdu tichý. Líbí se mi jeho funkce studeného vzduchu, respekt vlasů a ionizace. Pokud by Vás něco více o tomto fénu zajímalo, mohla bych se o tom podrobněji zmínit v nějakém samostatném článku. Každopádně jsem si fén moc oblíbila a vysoušení vlasů je s ním rychlé.


Teď už se přesouvám k péči o pleť. Úplně na začátek jsem použila tento peeling od Bourjois, který mi pleť hezky vyčistil a poté jsem použila tonikum také od značky Bourjois. Tohle oranžové duo se mi moc líbí a určitě o něm neslyšíte naposled. Těmito dvěma produkty končím a protože se jedná o make-up na večer tak jsem nepoužila ani žádný krém. Chtěla jsem se vyvarovat případnému lesku a navíc má pleť nebyla ani nijak vysušená.


Pak už jsem se pustila do dekorativní kosmetiky. Jako základ jsem zvolila bázi od Inglotu, díky které make-up hezky přilne a ztrácí se jemněji a ne tak výrazně. U make-upu jsem si trochu nevěděla rady jaký mám použít. Nakonec jsem zvolila flower perfection od Bourjois (53) který má vyšší střední krytí a které na plese nepůsobilo tak výrazně jako například při denním nošení. Jelikož jsem make-up chtěla ještě trošku zlehčit a trochu i doladit odstínově smíchala jsem ho s 123 perfect také od Bourjois (51) protože tyhle make-upy mi prostě sedí nejlépe. Make-up jsem do pleti zapracovala flat top štětcem. Poté jsem na případné nedokonalosti a zesvětlení použila korektor od Catrice (010).


Dalším krokem bylo zapudrování celého obličeje, bez váhání jsem sáhla po smooth skin pudrem od NYC který mě zatím nikdy nezklamal. Kartáčkem jsem pročesala obočí, nanesla trochu vosku na obočí a poté jsem ho vyplnila stínem na obočí od Inglotu (č. 569). Tento stín působí velmi přirozeně a neobsahuje žádné teplé tóny. Používám ho každý den a plánuji i koupi černějšího odstínu. Jelikož jsem si poslední dobou oblíbila konturování obličeje, zde jsem se nebála toho použít víc. Sice tento produkt vlastním jen pár týdnů ale i tak jsem si ho moc oblíbila, je to matný bronzer od Catrice (030). Použila jsem ho tedy místo tvářenky, udělala jsem nanášecí trik pomocí čísla 3 (tj, od spánků přes lícní kosti až k uchu pod záhyb čelisti) a trochu jsem s ním i vykonturovala nos. Vůbec bych nečekala že v drogérii seženu matný bronzer a ihned jak jsem ho viděla, musel být můj. Tvářenky moc v oblibě nemám takže na každodenní nošení používám tento matný bronzer, který udělá opravdu přirozený a zdravý look. 


Obočí jsem nakonec zafixovala nočním sérem na řasy od Dermacolu. Doposud jsem použila produkty které vesměs používám každý den. Ale když už se naskytne taková ta možnost že můžete něco zvýraznit tak proč ne? Vždycky dávám přednost zvýraznění jen jedné věci, nejčastěji to jsou rudé rty a nebo umělé řasy. Tentokrát jsem si rudou rtěnku nemohla dopřát kvůli barvě šatů a tak jsem zvolila řasy. Nejprve jsem použila svou velmi oblíbenou řasenku Magnum od Dermacolu, ke které jsem se zas vrátila. Na fotce jsem bohužel zapomněla na linky od Inglotu s kterými jsem udělala jednoduchý špičatý ocásek. Linky jsem použila pro zvýraznění očí, ale i pro to aby spoj mezi umělými a mými řasy nebyl tak viditelný. Poté si připravím umělé řasy a zastřihnu je do ideální velikosti. Typ řas jsem volila jednoduchý protože jsem nechtěla aby bylo tolik viditelné že je mám, ale zároveň jsem chtěla mít oči výraznější. Na pomoc vždy používám pinzetu do kterých řasy uchopím, pak na řasy nanesu světoznámé lepidlo Duo ve voděodolné verzi a chvilku počkám. Pak řasy přiložím na své řasy, prsty je trochu doupravím aby seděly a vypadaly přirozeně. Poté ještě jednou použiji řasenku Magnum aby se mé a umělé řasy více spojily a vytvořily tak jednotný celek. A tou nejsladší tečkou na konec je sparkling dust od Inglotu. Je to neuvěřitelně třpytivý prášek ve zlatém odstínu, který však obsahuje barevné třpytky. Nanesla jsem ho nad lícní kosti, pod obočí, do vnitřních koutků oka, nad horní ret a na horní hranu nosu. 
Tímto produktem jsem zakončila svůj Maturitní make-up. Pak už jsem si jen oblíkla šaty, boty, vzala si psaníčko a šla do Kulturního domu. Nesmírně jsem si to užila a i make-up vydržel do 3 do rána :-D 
( btw: fotku z toho dne mám jen tuto, je celá do růžova takže tam moc líčení nevynikne ale alespoň pro představu ať víte jak jsem vypadala ;-)


Líbil se Vám článek na toto téma?

Žádné komentáře:

Okomentovat