pondělí 27. října 2014

Sephora - dvoufázový odličovač očí

Když jsem byla v Itálii, tak jsem nutně potřebovala tonikum a odličovač očí. Ničemu jsem moc nevěřila a jediná poblíž mi byla Sephora. Nakonec jsem si tedy požadované věci koupila v Sephoře a zároveň jsem byla ráda, že vyzkouším něco nového. Ve zkratce, tonikum bylo příšerné a o odličovači Vám povím něco dnes.


 Od Sephory jsem již vyzkoušela gelový odličovač, který odličuje skvěle. Mám ho ve sprše a používám ho nejraději, když se nechci nijak zdlouhavě odličovat. Však to znáte, přijdete pozdě domů a chcete být co nejrychleji v posteli, ale na to odlíčení se nesmíte přeci vyprdnout. Ale pozor, má dvě nevýhody, když se dostane to očí tak opravdu hodně štípe a celkem rychle ubývá. Ale zpátky z dnešnímu dvousložkovému odličovači. Balení je po vzhledové stránce ok a na cestování také celkem praktické, navíc je z tvrdého plastu (díky šroubovacímu víčku se nemusíte bát, že by se sám odličovač otevřel a vytekl). Jak už jsem tedy zmiňovala, má šroubovací víčko a malý otvor na dávkování.


To co oceňuji je to, že se složky od sebe neoddělují příliš rychle a tak lépe odlíčí. Je neparfemovaný a s očním make-upem si docela dobře poradí. Po řasách klouže a nijak oční okolí nedře. Mastný je, ale to jsou zkrátka všechny dvoufázové odličovače. Mě osobně to nevadí, protože se po chvilce vsákne. Navíc neubývá nijak rychle. Svojí účinností se v mém žebříčku řadí na nějaké čtvrté místo (první Ryor, druhý Sephora gel, třetí Garnier a čtvrtý tento odličovač, který by se ale mohl dělit o třetí místo s Garnierem). Co mi na něm vadí je jeho vyšší cena , která je 5euro za pouhých 50ml (125kč za 50ml). V této cenové relaci si totiž můžu vybrat stejně dobré odličovače s větším obsahem.

U jedné slečny jsem na blogu četla, že je to nejlepší odličovač, ale s tím já souhlasit nemůžu. Odlíčí vcelku rychle a je to jeden z těch lepších odličovačů, ale pro mě to není úplně top. Jeho vyšší cena a špatná dostupnost mu ubírá body k dokonalosti a proto si ho znovu pořizovat nepotřebuji. Jsem taková, že bych chtěla vyzkoušet všechno a proto příště kouknu raději po nějakém jiném produktu.

Vyzkoušeli jste také něco z pečující kosmetiky Sephory?

Žádné komentáře:

Okomentovat