pátek 18. dubna 2014

Sephora - 2v1 odličovací gel na voděodolný make-up

Tento gelový odličovač jsem ukořistila při svátku bestellerů v Sephoře za necelých sto korun. Nikdy jsem pečující a odličující kosmetiku od Sephory nezkoušela takže tohle byla má první příležitost něco vyzkoušet.


Balení se mi líbí, jednoduchý design ale působivý, takovéhle bych si i podle vzhledu vybrala. Oceňuji průhledné provedení protože pak aspoň vidím kolik odličovače mi ještě zbývá. Pumpička je také velmi praktická záležitost, a jelikož je odličovač gelový tak nemám problém s dávkováním. Například u pleťové vody od Mixy, která má také pumpičku, tak s tou bylo dávkování ze začátku hrozné protože voda stříkala z pumpičky všude kolem, ale když se to pak naučíte korigovat tak už je to v pohodě. Jak už to typicky pumpičky mívají, na jedné straně je otvor zavřený a na druhé otevřený. Což se mi také líbí protože když někam cestujete, aspoň se nemusíte bát že se Vám pumpička sama zmáčkne.


Konzistence gelu je tekutější a cítím z něj trošičku alkohol - i když by měl být bez parfemace, ale to je jen můj názor. V oficiálních informacích píší že není mastný, extrakt z chrpy zklidňuje oční okolí, látky rostlinného původu a výtažky z olivového dřeva vyživují a posilují řasy a je také údajně vhodný pro citlivé oči. Dávám ho normálně na tampónek, pak ho přiložím na chviličku k řasám a poté směrem dolů odličuji. Oči po odlíčení mastné nemám to je pravda, ale chviličku pod nimi mám lepivý film, který se ale během pár minut vsákne. Oči nemám nijak podrážděné nebo červené, ale opravdu velkou nevýhodou je že tento gel hodně štípe. Jelikož už s ním umím manipulovat tak se mi do očí dostane málo kdy, ale když už tak opravdu štípe hodně a snad nejvíc ze všech co jsem kdy zkoušela. I přes to štípání jsem ale nikdy neměla oči červené. Oční okolo není nijak vysušené ba naopak.


Normální řasenku odlíčí velmi dobře, s voděodolnou a linkami to chce už přejet oko tampónkem víckrát ale nevidím v tom jinak žádný problém - odličování popíšu ještě na obrázcích níže. Tento odličovač  bych označila jako "expresní" a to proto, že odličuje opravdu rychle a snadno. Když mám dny kdy se mi nechce pečlivě odličovat, například když přijdu domů hodně pozdě tak vždy použiji tento gel. Další výhodou je to, že si ho můžete vzít s sebou i do sprchy. Stačí ho nanést na oči, jakoby je promasírovat a poté smýt vodou. Tak ho používám nejraději a nejčastěji. Na fotce níže jsem chtěla znázornit to, jak je odličovač účinný. Normální řasenku a linky v tužce odlíčí snadno po 1-2 setření. U voděodolné řasenky a linek ve fixu to chce už 2-3 setřít a s gelovými linkami na ruce to trvalo nejdéle. Přitom když je mám na očích tak jdou dolů stejně snadno jako normální řasenka, takže i gelové linky nevidím jako problém.

voděodolná řasenka / normální řasenka / linky ve fixu / linky v tužce / gelové linky

Jako názornou ukázku jsem zvolila i odlíčení přímo na očích. Řasenku jsem použila Great lash od Maybelline kterou jinak normálně ani nepoužívám. Na fotce níže tedy můžete vidět že po odlíčení nemám oči podrážděné ani nikde zbytky řasenky. Zde stačilo 2x setřít tampónkem.


V originálním popisu se ještě píše něco o posílení a vyživení řas, to jsem ale nezaznamenala. Dále bych ho kvůli tomu štípání nedoporučovala citlivým očím, ale já když si dám pozor tak je to v pohodě. S tímto odličovačem jsem moc spokojená a pokud ho uvidím zase za tak dobrou cenu tak si pořídím druhé balení do zásoby. Normální cena odličovače za 125ml je okolo 180kč (v akci ale za 90kč).

Zajímalo by mě, jestli jste zkoušeli nějaké odličovací přípravky od Sephory?

Žádné komentáře:

Okomentovat