čtvrtek 29. ledna 2015

Hruška, jak má být!

Doma se mi nedávno objevil maličký balíček, roztomile zabalený a obsahoval nějaké produkty od Yves Rocher. Dříve mě tato značka spíše zklamala.. rozhodně mají několik produktů které jsou dobré, ale já bohužel poslední dobou narazila i na ty špatné - proto už nemám příliš velké očekávání. O ostatních produktech, které jsem vyzkoušela od této značky si můžete přečíst tady.


Balíček obsahoval několik vzorečků krémů, které jsou spíše pro starší pleť a tak jsem se rozhodla je nechat mamce. Ta rozhodně vyhlazující krémy ocení více než já. Na mě tedy zbyl sprchový gel z Vánoční limitované edice ve vůni "hruška v karamelu". Hrozně moc mě mrzí, že jsem si tuto limitku nechala ujít.. zkrátka jsem tak dlouho čekala a odolávala až byla pryč. Podle mého se jim opravdu povedla, tak jsem už pro příští rok ponaučená.


Hezky sladěný design vyzvednou stejně musím a i to malé roztomilé 50ml balení. Dávkování pomocí šroubovacího víčka a otvoru nic moc, ale jelikož je to takový vzoreček tak mi to nevadí. Ovšem samotný sprchový gel mě velice mile překvapil.. Parfemace je opravdu úžasná, sladká, nechemická a připomíná mi hruškový džus. Spíš než "sprchový gel" bych tomu říkala mléko či krém, protože má takovou příjemnou a hutnější konzistenci. A to co mu přidává ještě na dokonalosti je ta skvělá pěnivost. Z maličkého množství vytvoří takovou úžasnou jemnou pěnu, že je vaše tělo jak v nějakém obláčku.


Opravdu je moc na pokožce příjemný, krásně voní a nevysušuje. Jediné mínus je možná cena, která je 50kč za pouhých 50ml a bohužel, že je to limitka - takže šance na sehnání je mizivá. Fakt mě tento produkt mile překvapil. Je škoda že jsem tenhle dáreček dostala až teď, protože jinak bych z této řady i limitky chtěla vyzkoušet další produkty a doporučila bych je určitě i Vám. Tak jsem zvědavá, co na nás přichystá Yves příští rok :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat