pondělí 26. ledna 2015

Dermacol - zklidňující pleťové tonikum

Určitě víte, že s testováním pečující kosmetiky je to vždy na nějakou delší dobu.. momentálně se snažím většinu věcí spotřebovat, ještě mě čeká pár nasyslených produktů a pak bych s radostí chtěla vyzkoušet pár jiných značek, které mám už dlouho v merku. Jako je například Nuxe a Clarins. Teď Vám chci ale ukázat, co jsem naposled z té pečující kosmetiky vyzkoušela, jedná se o tonikum od Dermacolu.


Toto tonikum je už od pohledu takové obyčejné. Má klasické dávkování v podobě malého otvoru. Zavírání a celkově vše kolem balení je v pohodě. Mělo by být bez parfemace, já ovšem něco cítím, ale není to nijak výrazné či vyloženě nepříjemné.


Po použití není obličej nijak podrážděný ani vysušený. Lepí klasicky jen chvilku a jelikož na něj stejně pak nanáším krém, bázi nebo make-up tak je mi to celkem jedno. To co mi ale vadí, je to, že po několika týdnech používání nevidím na pleti nějaké zlepšení - ba naopak. Dříve jsem používala tonikum od Bourjois, které bylo zatím to nejlepší co jsem v této kategorii našla, pak jsem se dala na testování tohoto produktu a pleť se mi spíše zhoršila (tím hlavně myslím vetší výskyt černý teček). Takže mi používání v podstatě přišlo naprosto zbytečné, když ho používám k předcházení černých teček a ono to jednoduše řečeno nefunguje.


Takže dneska rychle a stručně: tonikum od Dermacolu mi bohužel  nevyhovuje, protože podle mého póry nestahuje a nezabraňuje tvorbě černých teček. Na pleti sice žádnou neplechu nedělá, ale také nedělá nic užitečného. Cena je 109kč za 200ml. Momentálně jsem našla jiného a dokonce levnějšího konkurenta, který naopak svojí práci zvládá a brzy se o něm dozvíte ;-)

Používáte tonikum? A co Vám pomáhá proti černým tečkám?

Žádné komentáře:

Okomentovat