středa 21. ledna 2015

Šumivé tablety od Yves Rocher

Poslední dobou je těch starostí neobvykle mnoho.. a protože z toho nechci zešílet, musím si občas dopřát trochu toho klidu a pohody. Ať už se jedná o koupi nějaké hezké věci jen pro sebe, dobré večeře a nebo třeba vana s teplou vodou. U té vany zůstaneme, protože Vám chci ukázat dvě takové věcičky, které jsem naposled vyzkoušela.


Pokud nakupujete v Yves Rocher, určitě znáte ty jejich akce a slevy. Například: U pokladny Vám ještě něco vnutí protože je to přece hrozně výhodné a když nakoupíte víc jak za 300kč tak budete mít ještě 10% slevu a tak podobně.. To se mi právě stalo naposled a odcházela jsem s dvěma, vlastně nechtěnýma tabletama do vany. 



Vybírala jsem je jen tak po přičuchnutí k obalu a nejvíce se mi líbila ostružina, pak jsem si vybrala ještě vanilku, protože v podstatě byla zadarmo s tou slevou. Balení je takové jednoduché, fajn třeba i na cesty, ale tuším že se prodávají jen po jednom kuse (což je možná škoda). Líbí se mi, že jsou obaly i tablety sladěné do stejné barvy.


Tableta po vhození do vody začne šumět, jako takové ty klasické energetické tablety co se dávají do pití :-D Vodu lehce obarví a trošku provoní. Celá se rozpustí asi do dvou minutek. Nezanechává po sobě nějaké fleky či cucky.


Ony jsou v podstatě všechny stejné, jen se liší parfemací a barvou, kterou vodu obarví. Ostružina voní vážně skvěle, sladce a v té růžové vodě jsem si připadala jak princezna O:-) Vanilková tableta byla méně výrazná a nebyla to přímo nějak úchvatná vanilková vůně.. takový normál. Cena jedné tablety je 29kč.

Tablety jsou spíše jen na tu parfemaci a obarvení vody, nic více v tom nehledejte. Po koupeli nebyla pokožka nijak vysušená ani podrážděná. Jen je škoda, že třeba ta vůně nezůstane na těle. Ostružinu bych Vám doporučila, protože mi voněla hezky, ale vanilka příliš nenadchla. Příště ráda vyzkouším jiné parfemace, ať můžu posoudit, která je lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat