čtvrtek 8. ledna 2015

Chvilka v drogérii - Leden 2015

Tak a máme tu zas foto z nějakého toho špehování kosmetiky, bez keců jdu rovnou na to, co jsem naposled objevila.


V Lidlu jsem objevila slavný Q10 krém v noční verzi a dokonce k němu přibil o oční krém. Určitě víte, že ten denní krém je vyzdvihován až do nebes, tak proč za pár kaček nezkusit.


Dalších pár novinek respektive limitek má i DM. Například univerzální krémy v plechových kalíšcích za 35kč. Jeden voní levandulově a druhý po třešních, mě se více líbila ta levandulová verze. Podobných krémů mám příliš, takže se nepotřebuji zatím zásobovat. A také něco pro pány, sprchový gel a šampón od Balei a od stejné značky mycí gel s Q10. A pro nás ženy maska na ruce s madlemi, ano maska, takové věci moc nepoužívám ale někdo určitě rád vyzkouší.


U stojanu Lorealu bylo červených cenovek celkem dost, hlavně tedy u řasenek. Dále je pak také zlevněná kolekce rtěnek a laků v různých odstínech červené, pojmenované po celebritách. U Rendy jsem četla chválu na jejich fixační gel na obočí, nejspíš se po něm podívám protože přesně něco takového mi chybí. Většina gelů na obočí z drogérie vážně nefixuje a nevydrží.


Astor má ve slevě také nějaké řasenky a dokonce i nový make-up s korektorem, o ktrerém jste také určitě už slyšeli. Oba dva produkty patří do té kladné kategorie a cena je teď za ně velice příznivá (make-up 250kč a korektor 99kč). Jen u make-upu pozor na odstín, jsou k dostání pouze čtyři, ale korektor je i pěkně světlý.


U Maybelline klasicky řasenky.. už jsem od nich dlouho žádnou neměla.


Loreal odličovací péči seženete už okolo 100kč, tu bych klidně vyzkoušela ale rozhodně nekoukejte po Triple Active krému. Je příšerný, hrozně žmolkuje, nedokáže v podstatě šanci se vstřebat.


Velký Boom Novinka! Čistič štětců od Ebelin už má za sebou také několik recenzí, zatím celkem kladných, Je rozhodně super, že se něco takového v drogérii objevilo, navíc za super cenu.


Novinka od Lorealu Skin Perfection do které bych naopak celkem šla a ráda vyzkoušela. Tuším, že je to určeno spíše pro mladší pleť, někde 20+ jestli se nepletu? K dostání je krém, serum, oční krém a bb.

Ebelin udělal i svůj vlastní "tangle treezer" (recenze na Aqua). Vypadá celkem dobře, ale cena je už skoro stejná jak za originální Tangle.


Dermacol je stále samá novinka! Tentokrát to jsou mono oční stíny. Pigmentaci mají dobrou, to můžete posoudit na fotce níže, jemnou máslovitější konzistenci a moc nepřáší. Ovšem co nechápu je zbytečně velké balení, vzhledem k tomu že je to mono - zabere akorát hodně místa.

Dermacol - mono eyeshadow 01,02,03,04,05,06


Dále tu mám limitku Frozen Nature od Alverde, která mě z fotky vážně zaujala, ale ve skutečnosti už tolik ne. V podstatě tam není nic speciálního, nebo alespoň pro mě co bych využila. Nějaké rozjasňující koule, rtěnka, lesk na rty pod názvem "peeling?", oční linky, řasenka tuším a nějaký pudrový make-up.


Rtěnky jsou bohužel pigmentací celkem slabé, pro výše uvedený swach jsem musela opravdu dlouho rtěnku aplikovat. Odstín 10 je celkem pěkný, nude a 20 obsahuje shimmer. Konzistence celkem příjemná ale ta pigmentace fakt nic moc.


Pudrový make-up či co? Balení fakt zajímavé, praktické ale produkt samotný? Horní část jsem zkoušela a ta je velice tuhá a nepigmentovaná, dole je pudr. Je to roztomilé, ale pro mě nic moc.


Nakonec limitka od Essence. Pěkné růžovoučké barvičky, kterými nikdy nic nezkazíte, fakt se mi barevně tato limita celkem líbí. Hlavně tedy rtěnky a laky na nehty. K dispozici jsou quatro paletky ve dvou odstínech, laky ve čtyřech odstínech, parfém, dvě rtěnky a takový růžový rozjasňovač.


Mě nejvíce právě zaujaly ty rtěnky, jsou hezky krémové a pigmentace je taková lehce vyšší střední (typická essencovská, pokud to tak pochopíte). Líbí se mi ty odstíny, protože ne každý si třeba troufne na fialovou a tak má možnost za pár kaček vyzkoušet i něco takového. Hlavně ta růžová.. no takové rtěnky bych mohla mít všechny.. fakt povedené.

To je pro dnešek vše, doufám že se Vám článek líbil a snad pro Vás něco brzy zas tajně nafotím :-))


Žádné komentáře:

Okomentovat