pondělí 5. ledna 2015

NAKOUPENO za Prosinec 2014

Musím říct, že jsem se v poslední době v nakupování hodně zkrotila , takže tu nijak razantní počet kusů není a navíc zde jsou i dárky z Vánoc. Také šetřím na nějaké ty kvalitnější produkty, které si chystám pořídit a zkouším upřednostnit kvalitu před kvantitou :-) On toho člověk ve výsledku tolik ani nepotřebuje, stačí přece od jednoho druhu produktů jeden-dva kusy, spotřebovat do dna a až pak kupovat nové. Tak se to teď snažím dodržovat.


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Mixa - set, micelární voda a výživný krém
Adidas - set sprchový gel a antiperspirant fresh
Garnier - micelární voda
Garnier - bb cream (medium)
Dermacol - sprchový gel irská káva
Alverde - šampón pro mastící se vlasy
Alverde - peeling s meruňkou
Balea - lak na vlasy pro zvětšení objemu
Mixa - dvoufázový odličovač očí
Pearl Drops - everyday white zubní pasta
Gap 1969 - imagine
Rimmel - match perfection


Mixa - set, micelární voda a výživný krém, přesně teď já začínám zkoušet Mixu, v období kdy už všechen ten boom ustal. Mám tu teď od této značky celou kompletní péči a moc se těším až ji vyzkouším, protože jsem zatím byla celkem spokojená. 
Adidas - set sprchový gel a antiperspirant fresh byl balíček, který jsem chtěla a hrozně jsem se na něj těšila. Mám ráda tyhle zkombinované produkty hlavně třeba do fitka kdy si to člověk bere s sebou. Momentálně mám také nějaké duo Adidasu v jiné variantě a jsem opravdu spokojená. Dokonce se mi ten antiperspirant zdá skvěle účinný, brzy odhalím více.


Garnier - micelární voda a bb cream byly také v jednom balíčku spolu s taštičkou, kterou už jsem dala mamce. Micelárka má oproti jiným produktům dost velké 400ml balení a také je ze všech micelárek vzhledem k množství nejlevnější. Určitě jste už četli, že je si hodně Loreal s Garnier podobný a že to dělá stejný výrobce. Používám jí sice pár dní, ale už teď můžu říct že je mi na pleti příjemná a rozhodně to bude jedna z těch lepších vod co jsem vyzkoušela. BB je bohužel v odstínu medium, tudíž pro mě momentálně nepoužitelný a bude muset počkat na léto.


Dermacol - sprchový gel irská káva byl hodně v prosinci vychvalovaný a tak jsem ho chtěla také zkusit. Při prvním přičuchnutí cítím karamel, ještě jsem ho ale nezkoušela.
Alverde - šampón pro mastící se vlasy, najednou mi teď přišlo, že se mi více mastí vlasy a tak jsem musela změnit šampón. Že by to bylo tím, jak člověk nosí teď v zimě furt čepici? Nevím, každopádně ho teď zkouším a zatím je mi příjemný jako všechny šampóny od Alverde.
Alverde - peeling s meruňkou je pro mě za prosinec jasným objevem. Tolikrát o něm GetTheLou mluvila, že jsem si ho už pořídit musela taky. Tohle je přesně peeling podle mého gusta, protože obsahuje hrubší zrníčka a tak pleť opravdu vydrhne. Pro citlivky to nebude, ale já ho používám skoro furt.


Balea - lak na vlasy pro zvětšení objemu jsem párkrát viděla u Romanky. Doma mám velký lak na vlasy, ale potřebovala jsem něco menšího do kabelky "kdyby náhodou" a tak mi do oka padl tenhle mrňous. Zkoušela jsem ho zatím jen párkrát, ale vlasy opravdu nijak nezatěžuje a nedělá na nich žádnou krustu.
Mixa - dvoufázový odličovač očí byl takovým nákupem z nouze. Došel mi nedávno oblíbený Ryor a tak jsem při nákupu jídla v Globusu potřebovala nějaký koupit. No popravdě tam moc výběr nebyl a tak jsem vzala na zkoušku Mixu (abych měla tu péči od této značky kompletní, že) i když jsem na něj moc chválu nečetla.
Pearl Drops - everyday white zubní pasta, značku Pearl Drops jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a teď to zrovna nějak vyšlo. Má takové kuriózní balení a obsahem se od jiných past také liší. Zatím testuji.
Gap 1969 - imagine byla má vysněná vůně, už jsem o ní psala ve wishlistu. Netřeba nic dodávat, protože z pouhého obrázku její nádhernou vůni neucítíte. Top vůně, je úžasná.
Rimmel - match perfection jsem už jednou měla a teď jsem ho zkusila používat znova. No a co se nestalo, znovuzrozená láska.. Pod oční okolí mi teď sedí nejlépe ze všech korektorů.

Já se teď snažím nakupovat jen už dekorativní kosmetiku, ale stejně mi to nejde a pečujících produktů převládá. Co jste pokoupili, dostali Vy? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat