pátek 2. ledna 2015

Iseree - čistící ubrousky

O těchto ubrouscích jste se mohli už dočíst ve článku KOSMETIKA ROKU 2014. Netřeba je snad nějak zdlouhavě představovat a půjdu rovnou k popisu.


 Tyto ubrousky se prodávají ve dvou variantách, růžové pro suchou a citlivou pleť a modré pro normální a smíšenou pleť. Balení mají oba dva produkty stejné, jen se liší obsahem. Po vzhledové stránce jsou fajn, obyčejné.


Jen mám výhrady k otvírání/uzavírání. Jelikož je to na pouhou "samolepku", tak se to (ne vyloženě špatně, ale) divně zavírá a ubrousky můžou tak při nesprávném zavření začít vysychat. Na druhou stranu musím říct, že to celkem drží a ubrousky ani po delším používání vyschlé nebyly. Trošku si protiřečím, ale musím to zmínit. Ubrousky jsou bez alkoholu a barviv. Ty modré jsou lehce parfemované (a proto je mám také radši) a ty druhé jsou bez parfemace.


Velikost ubrousku je naprosto dostačující (rozměry 19,5 x 17 cm), dokážete si s ním v pohodě odlíčit obličej i krk. Mě osobně vyhovují více ty modré ubrousky. Jsou k pleti takové jemnější, lépe voní a jsou více vláčné. Ty růžové mi připadají o něco hrubší, sušší a i když jsou neparfemované tak trošku divně voní. Ubrousky jsou pevné a nijak se netrhají. Oči si s těmito ubrousky neodličuji. Párkrát jsem to zkoušela, ale je to velice zdlouhavé, ale oči nijak nedráždí. Já pleť stejně ještě doodličuji micelárkou, protože je jasné, že ubrousky úplně všechen make-up neodstraní (ale to je jen můj zvyk a snaha o to mít pleť opravdu čistou).
 Rozhodně tyto ubrousky doporučuji třeba na cesty, když jedete někam na pár dní a nechce se Vám tahat mnoho věcí. Nebo je třeba používám i na rychlé čištění štětců či stírání různých swatchů. Vyhovuje mi jejich dostupnost, cena je 39Kč za 25 ubrousků a rozhodně je nemám naposled.

Žádné komentáře:

Okomentovat