sobota 31. ledna 2015

SPOTŘEBOVÁNO za Leden 2015

Vždy se ke spotřebovaným produktům snažím na úvod něco říct, tentokrát to bude snad jen to, že jsem na sebe fakt pyšná :-D Vím, samochvála smrdí, ale do téhle pozice, ve které jsem teď, jsem se chtěla dostat vážně dlouho. Pomalu ale jistě všechny své zásoby redukuji. Tentokrát tu mám nejvíce pečující kosmetiky hlavně na tělo.


Soupis všech zmiňovaných produktů:
Nivea - tělové mléko do sprchy
Dove - krémový sprchový gel toning
Nivea - energy fresh antiperspirant
Ziaja - intima s kyselinou askorbovou
Ziaja - tělové mléko kozí mléko (zde)
Nivea - tělové mléko smooth sensation  (zde)
Alverde - šampón s mandlovým a arganovým olejem
Alverde - pečující balzám s citrónovými květy a meruňkou (zde)
Bourjois - vitamínové tonikum (zde)
Yves Rocher - dvoufázový odličovač očí s chrpou (zde)
Yves Rocher - šumivé tablety (zde)
Janssen - hyaluron fluid
Decleor - noční vyhlazující balzám s mandarinkou
Biosilk - silk therapy (zde)


Nivea - tělové mléko do sprchy mě upřímně zas tak nenadchlo. Konzistence je vážně hutná, hydratuje a krásně klasicky niveácky voní, ale aplikace a vše okolo mi vadí. Když se jím natřete tak ho pak musíte i důkladně smýt, na všech místech ho znovu rukou přejet a když to neuděláte tak bude vaše pokožka ulepená a mastná. Také po tom sprchový kout či vana pěkně klouže, a obsah nejde na konci vůbec vymáčknout. Hodně hovořilo o tom, že to celkem ucpává odpad. Když se nad tím zamyslíte tak to není zrovna moc nature friendly. Někomu kdo bydlí ve městě a má kanalizaci tak mu to vadit asi nebude, ale my máme septik a proto je pro nás důležité zbytečně neznečišťovat. Produkt je na pokožce celkem příjemný, hydratace lehce znatelná, hezky voní, ale vzhledem k dalším okolnostem budu raději používat klasické tělové produkty. Znovu si tento produkt kupovat nebudu.
Dove - krémový sprchový gel toning krásně svěže voní jako citrónová tráva, má velmi hutnou konzistenci, moc nepění a na pokožce je příjemný. Je to také jeden z těch více pečujících a hydratujících sprchových gelů a vyhovoval mi. Popravdě jsem ho nepoužívala měsíc v kuse, ale jeho hydratační účinky byly na pokožce viditelné. Znovu bych si ho klidně pořídila.
Nivea - energy fresh antiperspirant jsem si již z počátku oblíbila. Má pěknou fresh vůni také s citrónovou trávou, je bez alkoholu, barviv a konzervačních látek. Podpaždí mi nijak nedráždí a nevytváří žádné cucky či fleky na oblečení. Ač jsem ho používala každý den, tak mi vydržel několik měsíců. Úplně nejúčinnější není, ale rozhodně se řadí mezi ty top antiperspiranty (možná 3 místo). Rozhodně se s nějakým antiperspirantem od Nivei brzy setkám. Za sebe bych ho mohla doporučit, pokud hledáte něco na denní používání, na sport mám teď jiné.


Ziaja - intima s kyselinou askorbovou, jednoduše řečeno, intimní produkty od této značky používám už okolo dvou let a zatím jsem byla pokaždé spokojená. Ovšem o tom si můžete přečíst ve velkém srovnávacím článku. Z krémových produktů jsem vyzkoušela už intimu s kyselinou mléčnou (ochranná) a nyní s kyselinou askorbovou (proti podráždění) a nevidím mezi nimi žádný rozdíl. Parfemací i konzistencí jsou stejné. Zbožňuji jejich dávkování pomocí pumpičky a nízkou cenu za velký obsah produktu. Prostě další dobrý intimní produkt od Ziaji a pro změnu mám teď ve sprše gelovou verzi s neutrální parfemací.
Ziaja - tělové mléko kozí mléko má také to super dávkování pomocí pumpičky, které já prostě považuji za geniální. Vůně je čistá, lehká, jak vyprané prádlo. Konzistence středně hutná, dobře se roztírá a rychle se do pokožky vstřebává, což mi na něm vyhovuje nejvíce. Hydratace pro mě dostačující, vyšší střední ale někomu kdo má se sušší pokožkou problémy by stačit nemusel. Opět, za pár korun velké množství, které vydrží dlouho. Ještě mám od Ziaji tělové mléko s vůní kakaa tak uvidíme, které bude lepší, ale podle mého tam bude jen rozdíl ve vůni a účinky stejně dobré. Jelikož ráda neustále testuji něco nového, tak je pro mě menší balení možná lepší.
Nivea - tělové mléko smooth sensation nemá moc hutnou konzistenci, spíše tekutější, je krémové a dobře roztírá. Je mastnější a tak se nevstřebává ihned, tak jako třeba Ziaja výše. Voní po bambuckém másle. Hydratace je super, při dlouhodobém používání mi se suchou pokožkou vážně pomohlo.


Alverde - šampón s mandlovým a arganovým olejem byl pro mě zatím asi nejlepší šampón co jsem od Alverde vyzkoušela. Ony jsou podle mě všechny dobré, pokud si vybere zrovna ten co potřebujete. Když se mi více mastili vlasy tak jsem používala ten kopřivový a když jsem žádný problémy neměla tak libovolný od této značky. Má gelovou středně hutnou konzistenci a na to, že je přírodní tak pění skvěle. Voní jako citrónová tráva, mandle a tvoří to překrásnou kombinaci. Tento s mandlovým olejem si mě prostě získal svou parfemací, která je úžasná a chci ho znovu.
Alverde - pečující balzám s citrónovými květy a meruňkou, z této řady je nejvíce opěvovaná maska na vlasy, kterou jsem také vyzkoušela a je super. Měla jsem k tomu tedy i balzám, který je podle mě stejně tak dobrý. Má středně hutnou konzistenci, na balzám možná více hutnou a krásně voní. Podle mě je většina kondicionérů stejná, alespoň co jsem vyzkoušela od Alverde a liší se jen parfemací. Tento s meruňkou je daleko lepší než ten s aloe a ibiškem. Hodně lidí kondicionér, nebo chcete-li balzám, nepoužívá a to je celkem velká chyba. Kondicionér je v podstatě poslední fáze v mytí, která by vlas měla uzavřít. Nechci to příliš rozepisovat, protože by to bylo na dlouho, ale věřte mi, a zeptejte se i vašeho kadeřníka.

Za sebe můžu vlasovou kosmetiku od Alverde jedině doporučit!


Bourjois - vitamínové tonikum je zatím mé nejoblíbenější tonikum. Příjemně sladce voní, neobsahuje alkohol a pleti jeho používání vážně prospívá (co se týká černých teček). Má možná jen horší dostupnost, seženete ho ve vybraných parfumeriích. Za mě ano, ale momentálně testuji teď jiné.
Yves Rocher - dvoufázový odličovač očí s chrpou mě vůbec tolik neučarovalo, jako některé co o něm tolik básnili. Odličuje sice dobře, ale řasenku nejprve rozdrolí a to mi vadí. K řasám i očím je celkem šetrný, ale také rychle ubývá. Ryor je pro mě stále lepší.
Blanchette B - čistící gel a také peeling jsem použila vážně párkrát. Balení jsem opět koupila rozbité, což se mi u téhle značky stává velice často. U otvoru není takový ten špuntík a gel vytéká ven. Nevím, neoslovilo mě to a nepoužívám, to takže vyhazuji.


Yves Rocher - šumivé tablety jsou takové zpestření do vany. Ostružinová tableta krásně voní a ta vanilková méně. Tablety se rozpustí celé, vanu nijak nezamastí ani neušpiní. Byly fajn.
Janssen - hyaluron fluid jsem dostala v adventním kalendáři, který se celý skládal z 24 kusů fluidů. Hyaluron mi vyhovoval a napíši o něm ještě něco blíže.
Decleor - noční vyhlazující balzám s mandarinkou ve mě zanechal několik emocí. Zprvu jsem ho milovala, ale poté se ukázalo, že mi způsobuje akorát problémy. Více si o tomto produktu můžete přečíst zde. Je to prostě něco výjimečného s čím se jen tak nesetkáte, má hutnou kašovitou konzistenci která se musí v rukou jakoby nahřát a pak rozetřít po obličeji. Vůně je úžasná a je to jedna z předností tohoto balzámu. Pleť hezky hydratuje ale jedno velké ALE to má. Způsobuje mi neuvěřitelně zanícené akné. Zprvu jsem si myslela že to nemá spojitost, ale bohužel má. S tímto balzámem jsem si zadělala na neskutečné problémy, které se nezahojí jen tak během par dní bohužel. Mám teď na obličeji i několik jizev, způsobené akné v důsledku používání tohoto balzámu a nevím zda se mi nějak dobře zahojí. Je zde aspoň vidět, že i krém za 1700kč nemusí být to nejlepší.
Biosilk - silk therapy je to jediné v podstatě chemické co na své vlasy používám a funguje to. Mám teď velký problém se suššími konečky, ale pravidelným používám Biosilku to je zase o něco lepší. Rozhodně doporučuji a plánuji si pořídit velké balení.

V poslední době mě potkalo dost špatných produktů, ale od zkoušení mě to stále neodrazuje. Co jste naposled vyzkoušeli Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat