čtvrtek 5. února 2015

NAKOUPENO za Leden 2015

Zatím co spotřebovaných produktů bylo naposled mnoho, nakoupených je na druhou stranu neobvykle málo. Svoje nákupy si poslední dobou dost pečlivě rozmýšlím a navíc se teď objevily jiné výdaje, které jsou pro mě přednější než kosmetika. Plánuji ale brzy do zahraničí a tam s nějakými těmi nákupy počítám, tak snad to bude příště o něco více zajímavé než teď-



Soupis všech zmiňovaných produktů:
Yves Rocher - opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku
Yves Rocher - rozjasňující make-up (beige 000)
Yves Rocher - sprchový gel hruška v karamelu (zde)
Max Factor - 2000 calories (zde)
Avene - korekční tyčinka
Bella - intimní ubrousky
Umm - matný lesk na rty


Yves Rocher - opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku jsem už jednou měla a bylo skvělé. Moc hezky voní jako bambucké máslo, je takové středně hutné co si pamatuji, mastnější a velmi dobře hydratuje. Byl to dárek od Yves Rocher k nákupu a jsem za něj moc ráda, protože se bude hodit.
Yves Rocher - rozjasňující make-up (beige 000) mám už v druhém odstínu a tentokrát jsem vzala světlejší na zimu a na případné domíchávání. Má nižší krytí, je velmi velmi tekutý, obsahuje shimmer a na pleti vydrží celkem dlouho. Určen spíše na normální až sušší pleť. Používala jsem tmavší odstín v létě, tak tento musím vyzkoušet ještě za zimních podmínek a pak podám echo.
Yves Rocher - sprchový gel hruška v karamelu byl již zrecenzován. Velice příjemný sprchový gel-spíše krém s nádhernou hruškovou vůní. Velmi dobře pění a vytvoří takovou heboučkou lehoučkou pěnu. Až budou příště zas nějaké takovéhle pěkné limitky, tak si je nesmím nechat ujít.


Max Factor - 2000 calories je nyní moje nejoblíbenější řasenka a mám ji už po třetí v poslední době. Má úplně obyčejný rovný štětinkový kartáček, tak akorát suchou-mokrou náplň a dobře černou barvu. Řasy dobře pročeše, oddělí, lehce ale jen lehce natočí, zvýrazní, prodlouží - taková klasika, nečekejte nic velkého pokud máte samy o sobě řasy maličké a kratičké. Během dne neopadává a jedno balení mi vydrží asi na 3-4 měsíce. Zatím jsem s ní spokojená a budu kupovat nadále.
Avene - korekční tyčinka byl dárek a ještě jsem ji nezkoušela přímo na pleť. Má ale celkem dobrou krémovou texturu, na to že je to tužka. Určitě by se hodila někam do taštičky na cesty. Uvidíme - zkusíme.
Bella - intimní ubrousky jsem čapla v Globusu asi za 17kč ve slevě (jinak stojí možná okolo 20kč). Každopádně se mi líbí to maličké balení, které se mi přesně hodí do kabelky nebo tašky na cvičení. Obsahuje 10ks, přičemž ubrousky nejsou nijak příliš malé. Parfemace je taková obyčejná - nic moc, kdyby byla lepší, rozhodně bych měla větší radost. Od této značky jsem již zkoušela intimní mýdlo, které má podobnou parfemaci ale nijak mě moc nenadchlo. Za to ubrousky, jsou zatím moc fajn, hlavně díky malé velikosti.
Uma - matný lesk na rty stál asi okolo 60kč a chtěla jsem ho zkusit. Popravdě jsem ho na rtech neměla ještě déle jak 5 minut, takže nemůžu o něm moc říct. Snad jen to, že jsem čekala něco lepšího.

Toť mé prvotní dojmy o nakoupených produktech za měsíc Leden. Co jste pokoupili Vy? :-) Využili jste nějaké výhodné akce či slev?

Žádné komentáře:

Okomentovat