úterý 17. února 2015

Soraya aneb levné tonikum

Kosmetiku jsem se naučila kupovat i mimo drogérie a parfumerie. Obzvlášť v  Lidlu ráda něco do košíku přihodím. Například maxi pads, jsem si tak oblíbila, že je těžké si zpátky zvyknout používat ty malé. Do DM taky už moc nechodím, prakticky poslední dny i týdny nechodím nakupovat nic. Někde v Srpnu jsem v Lidlu uviděla tohle tonikum a tak jsem si řekla že ho zkusím, protože mi v té době docházelo mé oblíbené od Bourjois.


Tonikum je na první pohled takové obyčejné, za pár kaček (tuším že okolo 50kč) nejde nic velkého očekávat. Balení "jakš takš", ale nelíbí se mi. Otvor na dávkování je tak akorát velký a má klasické zaklapávací víčko, které není moc praktické. Je takové moc tenké a to otvírání mi prostě nějak nevyhovuje. Tak jsem ho musela přelít do jiné lahvičky.


Oceňuji, že je bez alkoholu, ale víc kladných vlastností podle mě nemá. Už při prvním použití jsem věděla, že ho asi moc nebudu používat. Má totiž šíleně výraznou parfemaci a to já nemůžu u tohoto produktu vystát. Asi bych i přimhouřila oči a zvykla si na to, ale podle mého prostě s pletí nic nedělá. Akorát ji ulepí a ta šílená parfemace je cítit i z pleti.


Už od Srpna mi leží v kosmetickém košíčku a za tu celou dobu jsem si na něj nevzpomněla. Takže poletí asi pryč, jiné využití pro něj nemám. Za mě má tohle tonikum rozhodně velké ne a ani mě dál od této značky neláká nic vyzkoušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat