čtvrtek 26. února 2015

Chvilka v drogérii - Únor 2015

Po delší době pro Vás mám zas nějaké ty fotky z drogerie. O Víkendu se můžete těšit na spotřebováno (ve kterém by mohlo být zas dost produktů) a poté i  vzápětí na nakoupeno :-)


Adidas sprchové gely i antiperspiranty mám momentálně v tašce na cvičení a vyhovují mi, nyní jsou v akci v DM. Jen se mi občas stalo že jsem antiperspirantu dala příliš a dělal takové bílé hrudky, ale když si dáte pozor tak je vše v pořádku a funguje dobře. Mám nutkání najít takový ten nejlepší antiperspirant, protože je teď celkem hojně využívám. Adidas je pro mě super značka, kterou doma často nemám a ráda bych vyzkoušela všechny jejich parfemace.



Všemi oblíbené Aroma Rituals od Dermacolu a můj klasický Palmoliv za lepší cenu, 40kč. Dove, který má vždy příjemně krémovou konzistenci, za 47kč.


Limitka od Essence. Mě osobně nechala chladnou.


Opět Dove a jejich nové produkty na vlasy. Zatím jsem četla jen samou chválu. Mě nanejvýš láká ten olejíček, jinak nic, mám trošku jiné preference v oblasti péče o vlasy.


Se zeštíhlující řadou od Dermacolu mám už zkušenost z dřívějška a musím říct, že to na mě nijak nefungovalo. Ale ten olejíček (hrozny+limetka) mě opravdu za 80kč láká!


Znovu nějaké ty deo/anti ve slěve. NEO jsem donedávna používala nepřetržitě, ale teď mi připadá rychlejší aplikace v podobě spreje. Máte nějaký tip na opravdu účinný antiperspirant? Mě nejvíce zatím fungovala Rexona maximum protection, ale hledám nyní sprej.. Ty krémové konzistence mě přestaly bavit.


Překrásná limitka I LOVE NUDE od Essence. Řasenka s podobným obalem ale jiným kartáčkem, než jsme mohli vidět nedávno. Stíny nic moc pigmentací, taková ta klasika u Essence. Rtěnky v zajímavých odstínech, žádné takové doma nemám takže asi jednu ukořistím!


Pak jen takový jeden malý tip, našla jsem vlasovou kosmetiku Loreal a Kerastase v Makru :-) Nevím jak se to s cenama, jestli stejné či trošku výhodnější?


A také se Vám musím pochlubit s mým nejoblíbenějším antibakteriálním gelem na ruce od značky Bath & Body Works. Od této značky mám již druhý gel a je to vážně ten nejlepší co znám, ovšem na naše poměry mi nejvíce vyhovuje HiGeen protože Bath & Body Works je pro mě celkem nedostupný. Určitě všichni víte, že nádherně voní (fakt nádherně a to každá parfemace!!), absolutně vůbec nelepí a rychle se vstřebává, mají rozkošné mini balení i různé vymoženůstky na ně.

Co jste zajímavého v poslední době objevili Vy? :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat