úterý 17. září 2013

Světově známý Biosilk - silk therapy

Na této recenzi jsem si chtěla dát záležet protože tenhle produkt si to opravdu zaslouží, tak snad se mi to povede. Myslím si že tento produkt od Biosilku je nejznámější pomocník na poškozené vlasy, snad každá blogerka o této značce slyšela a převážně se k němu stahují jen kladné recenze a ohlasy, proto jsem se rozhodla si ho pořídit a sama otestovat. Koupila jsem si pro začátek malé balení 15ml v parfumerii Douglas asi za 50kč, větší balení či jiné produkty na vlasy od této značky můžete zakoupit zde na jejich oficiálních stránkách.


Nejprve začnu balením, protože to hraje taky velkou roli, aby jste si představili kolik je 15ml tak bych to mohla přirovnat k lakům na nehty od Gabriella Salvete který má 11ml, takže na cestování opravdu super velikost. Otvor na dávkování by mohl být trochu víc praktičtější, aspoň kdyby to bylo jako u odličovačů (jen taková ta malá dírka), větších balení to bude mít asi více propracované než u tohoto mini.


Ještě musím podotknout že je vyroben v USA, takže si myslím že i od toho se bude odvíjet účinnost, přeci jen jsou vždy o krok napřed. Silk therapy je tedy bez oplachová péče, která zjemňuje vlasovou strukturu, regeneruje a dodává jí lesk. Produkt obsahuje výtažky z hedvábí a díky tomu dokáže vlasy vyhladit, silně hydratovat aniž by je zatěžoval. Konzistencí je podobný skoro všem vlasovým olejíčkům, jen je hutnější a čirý. O parfemaci Biosilku se vedou celkem spory, zda je příjemná či ne, já se přikláním k té straně které voní, protože při používání mi připomíná vůni přípravků z profesionálních kadeřnictví (kdo chodíte ke kadeřníkovi určitě víte o čem mluvím).


Jak se silk therapy používá? Přípravek se dá používat do vlhkých i do suchých vlasů,  může se vám zdát že olejíček je opravdu mastný, ale nemusíte se bát protože se rychle vsákne a vlasy zanechá hebké. Já osobně bych ho nenanášela od vlasových kořínků protože by vlasy mohly vypadat trochu zplihle, proto doporučuji jej použít od půlky délky vlasů a především na konečky.
Co se týče samotného účinku, byla jsem až překvapena jak rychle dokázal olejíček mé vlasy zregenerovat. Po létě byly mé vlasy zničené a konečky vysušené, to byl taky hlavní důvod proč jsem vyhledala Biosilk a mohla dát svým vlasům první pomoc. Já jsem olejíček nanášela každé ráno, do dlaně jsem dala množství o velikosti lískového oříšku a poté rozetřela od poloviny vlasů ke konečkům. Po 5x použití byly vidět razantní výsledky, mé vlasy byly hydratované a méně krepaté. Po 14x použití jsem se dostala do poloviny lahvičky, opravdu jsem nemohla uvěřit tomu že tak malá lahvička mi vydrží v přepočtu skoro na měsíc, nyní jsou mé vlasy hebké, lesklé a hydratované.

Rozhodně doporučuji všem, kteří mají problémy s nepoddajnými, vysušenými vlasy.
Máte někdo s Biosilkem nějaké zkušenosti? Co vám nejvíce pomohlo na zničené vlasy?

Žádné komentáře:

Okomentovat