pátek 13. září 2013

Novinka od Astoru - lipcolor butter

Když se řekne kosmetický pojem "chubby stick", většina z nás si představí vyživující máslovou rtěnku od značky Clinique, která vlastně jako první přišla s tímto nápadem spojit rtěnku s balzámem na rty. Produkty od Clinique mají o něco vyšší cenu než ty v drogérii, a myslím si že to byl i hlavní důvod proč začali jiné firmy kopírovat jejich nápad, jedním z těchto značek je MUA, Revlon, Catrice a právě i Astor.


Hodně blogerek psalo že když vidí stánek s Astorem tak ho spíše přehlížejí než vyhledávají, ale podle mého si touto novinkou hodně Astor vylepšil reputaci a bude to jeden z jejich nejprodávanějších produktů, protože zatím v drogerii je jen nabídka "chubby sticku" od Catrice který má méno Pure Shine a stojí asi okolo 130kč (více info zde). 
Já jsem si pořídila odstín 005 (pretty poppy) jehož barva je střední oranžová a  druhým odstínem který mám je 012 (unguilty pleasure) který bych popsala jako růžovo-červený. Vybrala jsem si tyto jednoduché odstíny, protože jsem nechtěla žádné se třpytkami, a potřebovala jsem nějaké každodenní zvýraznění rtů a hydrataci.


Balení je totálně okopírované a je podobné u všech značek (zlaté písmo, barva balení podle odstínu, vysouvací systém, zkosený aplikátor) přijde mi to vůči Clinique nefér, ale balení je praktické a nevadí mi. Aplikátor či konec máslovité rtěnky je zkosený, což si myslím že je daleko lepší než když je plochý a musíte si ho "vytvarovat" používáním, díky tomuto tvaru je aplikace opravdu snadná a rychlá. Vůně rtěnky-balzámu-lesku je příjemně sladká, možná zklamu milovníky ovocných chutí, protože tato žádnou nemá, spíš mi připomíná cukrovou vatu nebo něco sladkého. Hydratace mně velice překvapila, je silná skoro jako balzám. Řekla bych že pigmentace je solidní na to že je to v podstatě balzám, přesto se dá krásně navrstvit ale nezalézá do vrásek, ale bohužel výdrž nemá nejvyšší.

Odstín 005 (pretty poppy)


Vysouvá se zlatou částí na konci, přičemž jde vysunout a zase zasunout zpátky. Jen pro zajímavost jsem změřila celou vysunutou část a ta měla 3cm, celé balení má okolo 11cm... takže v podstatě velké balení ale produktu je tam tak polovina,  do kabelky by bylo vhodnější menší balení - ale dobře nevadí, neberu to jako mínus. Tento světle oranžový korálový odstín jsem nosila k tmavému oblečení, vypadalo to jemně a elegantně.

 012 (unguilty pleasure)

Tento odstín je už o něco výraznější než ten předešlý, ale přesto působí jemnější než opravdová růžová rtěnka. Nosím ho o něco více raději než ten korálový a sahám po něm vždy když nemám  náladu na rtěnku, ale chci mít výraznější rty. Občas s ním rty jen "poďupkám" aby měli trošku šťavnatější barvu.
Opravdu nejvíc mně okouzlila hydratace, když tyto "chubby stiky" používám nemám žádné problémy s popraskanými rty, rozhodně to pro mně bude lepší varianta na zimu než rtěnka. S výdrží to ještě tak nějak ujde.. Když mluvíte, občas se napijete nebo něco zakousnete vydrží asi 1,5h, jinak už je potřeba rty přetřít znovu (ani mi to moc nevadí, protože aplikace je snadná i bez použití zrcátka).


Ještě přidávám fotku s odstínama na normálním (nahoře) a umělém světle (v pravo dole), kde jsem vyfotila lipcolor butter v akci, a to v jedné a ve dvouch vrstvách.

Oba dva odstíny jsem pořídila asi za 160kč, ale myslím že je mají teď v akci v rossmanovi za 120kč (Cena od Clinique se pohybuje okolo 500kč za kus, já bohužel nemůžu posoudit jestli je lepší ale četla jsem že Astor zabodoval a Clinique překonal). Rozhodně bych si chtěla pořídit ještě odstín 013 a 015, určitě vám pak dám další článek.
Nakonec bych chtěla pochválit Astor, že se jim tento produkt opravdu moc povedl, aspoň teď mám důvod se u jejich stánku na chvilku zastavit. S tímto lipcolor butterem jsem moc spokojená a za sebe ho můžu doporučit.

(vše co recenzuji a píšu je jen můj subjektivní názor)

Žádné komentáře:

Okomentovat